Νέα στοιχεία αποκαλύπτονται για την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη και το πώς αυτή εκτυλίχτηκε, με βάση τις συνεννοήσεις των σταθμαρχών.

Όταν το Intercity 62 ξεκίνησε από το Παλαιοφάρσαλο, από τη μονή γραμμή καθόδου, ο σταθμάρχης έκανε την αναγγελία της αναχώρησης, δίνοντας σήμα στο σταθμαρχείο της Λάρισας, σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του OPEN. 

Εκεί βρισκόταν ο 59χρονος κατηγορούμενος σταθμάρχης. Όπως μεταδίδει το ρεπορτάζ, ο σταθμάρχης φαίνεται να μην καταλάβαινε το σήμα που ελάμβανε.

Τότε, ο έμπειρος σταθμάρχης από το Παλαιοφάρσαλο, επικοινώνησε τηλεφωνικά, λίγα λεπτά πριν από τις 23:00, με συνάδελφό του που ήταν στην απογευματινή βάρδια στη Λάρισα και εκείνος του είπε ότι είχε φύγει από το σταθμαρχείο, παρόλο που η βάρδιά του τελείωνε στις 23:00.

Ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλου, ανήσυχος, τον ρώτησε γιατί δεν κάθισε ακόμα λίγο μέχρι να περάσει και αυτό το τρένο.

Το περιβάλλον του σταθμάρχη της προηγούμενης βάρδιας υποστηρίζει ότι εκείνη την ημέρα, εκείνος έκανε συνολικά 35 ελιγμούς στη βάρδια του και πως ο πρώτος ελιγμός του άπειρου συναδέλφου του προκάλεσε τη μοιραία σύγκρουση. 

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι ο σταθμάρχης έφυγε στην ώρα του.