Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: 19χρονος έπεσε από τον τρίτο όροφο πολυκατοικίας - Νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση

πό μπαλκόνι διαμερίσματος τρίτου ορόφου πολυκατοικίας επί της λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, στη Θεσσαλονίκη, έπεσε το μεσημέρι 19χρονος.

Το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 14:00 και επί τόπου έσπευσαν δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. καθώς και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο παρέλαβε τον νεαρό και τον μετέφερε στο Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης Ιπποκράτειο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 19χρονος νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση και φέρει πολλαπλά κατάγματα στο σώμα του.

Η αστυνομία διεξάγει έρευνα για το σοβαρό περιστατικό.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δολοφονία στα Χανιά: Πώς ο δράστης προσπάθησε να «φορτώσει» το έγκλημα σε άλλον

Νέα στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας αναφορικά με την υπόθεση της δολοφονίας της Σταυρούλας Λεβεντάκη στην Κρήτη, για την οποία έχει ομολογήσει ο 43χρονος Σκοπιανός ενοικια...

Φόρτωση άρθρων...