Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Άγρια επίθεση ανηλίκων σε 17χρονο και 15χρονο - Στη ΜΕΘ ο ένας τραυματίας

Ελλάδα

Η άγρια επίθεση που δέχθηκαν δύο ανήλικοι, 15 και 17 ετών, από ομάδα ατόμων στην περιοχή των Διαβατών, εξιχνιάστηκε από τους αστυνομικούς στη Θεσσαλονίκη.

Για το περιστατικό που σημειώθηκε το βράδυ της Παρασκευής, 2 Μαΐου, ταυτοποιήθηκαν ως δράστες τρεις νεαροί, δύο 15χρονοι ημεδαποί και ένας 16χρονος με καταγωγή από την Αλβανία. Εις βάρος τους σχηματίσθηκε δικογραφία για επικίνδυνη σωματική βλάβη και βαριά σωματική βλάβη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, όλα έγιναν τις βραδινές ώρες όταν οι τρεις φερόμενοι ως δράστες πλησίασαν τους δύο ανήλικους και ξεκίνησαν να τους χτυπούν με γροθιές στο κεφάλι και το σώμα. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει ξεκάθαρο ποιο ήταν το κίνητρο της επίθεσης.

Από την επίθεση τραυματίστηκε σοβαρά ο 17χρονος, με καταγωγή από τη Νιγηρία και μεταφέρθηκε σε ημιλιπόθυμη κατάσταση, με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο. Μάλιστα, ο ανήλικος υπέστη επιληπτικό επεισόδιο και χρειάστηκε να διασωληνωθεί στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά από ημέρες νοσηλείας τελικά ο 17χρονος βγήκε από τη ΜΕΘ και η κατάσταση της υγείας του παρουσιάζει βελτίωση.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Φωτιά στον Ασπρόπυργο κοντά στο Στρατόπεδο Ξηρογιάννη - Ισχυρές δυνάμεις στην περιοχή

Φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι της Τετάρτης, 24/6, στον Ασπρόπυργο, σε χαμηλή ξερή βλάστηση πάνω από την λίμνη Κουμουνδούρου κοντά στο Στρατόπεδο Ξηρογιάννη. Σύμφωνα με επίσημη ενημέ...

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Φόρτωση άρθρων...