Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε στάση του ΟΑΣΘ - Τρεις τραυματίες

Ελλάδα

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε νωρίτερα στη Θεσσαλονίκη. Δύο ΙΧ οχήματα συγκρούστηκαν στην οδό Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, στην περιοχή της Νικόπολης.

Από την πρόσκρουση, το ένα από τα δύο οχήματα έπεσε πάνω σε στάση του ΟΑΣΘ, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τρία άτομα.

Οι τραυματίες είναι παιδιά, ηλικίας περίπου 13 με 14 ετών, τα οποία κινούνταν προς τη στάση, σύμφωνα με πληροφορίες του Voria. Από τύχη αποφεύχθηκαν τα χειρότερα καθώς εκείνη την ώρα στη στάση περίμενε κόσμος.

Τα παιδιά παρελήφθησαν από δύο ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και μεταφέρονται στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο.

Πληροφορίες αναφέρουν η κατάσταση της υγείας του ενός εκ των τραυματιών κρίνεται πιο κρίσιμη.

Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε στάση του ΟΑΣΘ
Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε στάση του ΟΑΣΘ
Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε στάση του ΟΑΣΘ
Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε στάση του ΟΑΣΘ
Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε στάση του ΟΑΣΘ
Θεσσαλονίκη: Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε στάση του ΟΑΣΘ

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά μου», είπε η 43χρονη που κατηγορείται για δύο εμπρησμούς

Στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, οδηγήθηκε το πρωί της Τετάρτης, η 43χρονη, η οποία συνελήφθη για δύο εμπρησμούς από πρόθεση, στην Κερατέα Αττικής. Η γυναίκα πήρε προθεσμ...

Λουτράκι: Βελτιωμένη η εικόνα της φωτιάς σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια (Videos&Photos)

Καλύτερη είναι η εικόνα της πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε αργά το απόγευμα σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο δίπλα σε σπίτια το απόγευμα στο Λουτράκι Κορινθίας. Δίπλα στο ξενοδοχείο βρίσκο...

Φόρτωση άρθρων...