Τρίτη
16 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Δύο 16χρονοι λήστεψαν ανήλικο με την απειλή μαχαιριού

Θύμα ληστείας έπεσε ένας ανήλικος το βράδυ του Σαββάτου (09/05) στην περιοχή της Θεσσαλονίκης από δύο 16χρονους, οι οποίοι τον απείλησαν με μαχαίρι.

Σύμφωνα με την αστυνομία, χθες το απόγευμα οι προαναφερόμενοι προσέγγισαν τον ανήλικο στην περιοχής της Πυλαίας, και με την απειλή αιχμηρού αντικειμένου του αφαίρεσαν χρηματικό ποσό.

Στην κατοχή των ανήλικων οι αστυνομικοί βρήκαν και κατάσχεσαν το μαχαίρι και το αφαιρεθέν χρηματικό ποσό, που αποδόθηκε στον παθόντα.

Σημειώνεται ότι συνελήφθησαν επιπλέον και τρεις ενήλικες κηδεμόνες για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Αυτός είναι ο δήμος της Ελλάδας που δίνει έως 10.000 ευρώ σε οικογένειες για μετεγκατάσταση - Τι λέει ο δήμαρχος

Ο Δήμαρχος Σερβίων Κοζάνης, Χρήστος Ελευθερίου, μίλησε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Πρωινή Αφετηρία» με την Έρη Πανάγου με αφορμή την πρωτοβουλία του Δήμου Σερβίων για τ...

Φόρτωση άρθρων...