Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Γυναίκα επιχείρησε να μπει στα δικαστήρια με επτά φυσίγγια

Ελλάδα

Να μπει στο Δικαστικό Μέγαρο της Θεσσαλονίκης, κουβαλώντας επτά φυσίγγια στην τσάντα της, επιχείρησε μία 41χρονη γυναίκα.

Τα φυσίγγια εντοπίστηκαν μετά από έλεγχο με ειδικό μηχάνημα Χ-RAY στην είσοδο των δικαστηρίων.

Υπό αυτές τις συνθήκες η γυναίκα συνελήφθη με την αυτόφωρη διαδικασία, για παράβαση του νόμου περί όπλων.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

«Καμπανάκι» από την Πολιτική Προστασία: Έρχονται δύσκολες ημέρες με αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς σε αρκετές περιοχές

Την ανάγκη διαρκούς επαγρύπνησης και αυξημένης προσοχής από όλους τους πολίτες, καθώς η χώρα εισέρχεται σε περίοδο ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου για την εκδήλωση δασικών πυρκαγιών, τόν...

Φόρτωση άρθρων...