Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: ΙΧ ντελαπάρισε στις γραμμές του ΟΣΕ και το εγκατέλειψαν

Ελλάδα

Ένα απίστευτο τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής στη δυτική Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με το thestival.gr, ένα ΙΧ όχημα εξετράπη- για άγνωστη αιτία- της πορείας του στον Εύοσμο και μπήκε στις σιδηροδρομικές γραμμές των τρένων, όπου τούμπαρε.

Στο όχημα επέβαιναν δύο άτομα, τα οποία εγκατέλειψαν το όχημα.

Δείτε φωτογραφίες:

news
news
news

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δολοφονία στα Χανιά: Μαρτυρικός ο θάνατος της 45χρονης - Τι έδειξε η ιατροδικαστική έκθεση

Το χτύπημα στο κεφάλι ήταν το μοιραίο για τη ζωή της Σταυρούλας στα Χανιά, σύμφωνα με το πόρισμα του ιατροδικαστή. Ήταν τόσο δυνατό που της προκάλεσε συντριπτικό κάταγμα σχεδόν σε ...

Συγκινεί ο δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου: Δεν τελείωσα ακόμα με τον καρκίνο, αλλά οδεύω προς τα εκεί (βίντεο)

Μήνυμα αισιοδοξίας έστειλε το πρωί της Δευτέρας ο δήμαρχος Κωνσταντίνος Σινάνης, αναφερόμενος στη «μάχη» που συνεχίζει να δίνει με τον καρκίνο. Μιλώντας στο Mega, ανέφερε ότι έχει ...

Φόρτωση άρθρων...