Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Μπήκε στο χειρουργείο για επέμβαση στο χέρι και βγήκε με… έγκαυμα στο πόδι

Ελλάδα

Μπήκε στο χειρουργείο για να κάνει επέμβαση στο χέρι του και κατέληξε με… έγκαυμα στο πόδι. Ο λόγος για έναν νεαρό που τον Αύγουστο του 2019 εισήχθη σε ιδιωτική κλινική της Θεσσαλονίκης για προγραμματισμένη επέμβαση.

Ο ίδιος είχε ζητήσει θερμοκουβέρτα για τη διάρκεια του χειρουργείου, όταν ξαφνικά παρατηρήθηκε πως ίδρωνε και το πόδι του ήταν ερυθρό. Σύμφωνα μάλιστα με το κατηγορητήριο, η θερμοκουβέρτα άγγιξε τους 54 βαθμούς Κελσίου, σύμφωνα με τη voria.gr.

Για την υπόθεση κρίθηκαν ένοχοι για σωματική βλάβη από αμέλεια ένας αναισθησιολόγος, ο υπεύθυνος τεχνικής υπηρεσίας της κλινικής, καθώς και ο τότε αντιπρόεδρός της και καταδικάστηκαν από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης σε ποινή φυλάκισης δέκα μηνών με τριετή αναστολή.

Άλλα τέσσερα άτομα που παραπέμφθηκαν να δικαστούν για την υπόθεση αθωώθηκαν και για έναν παύθηκε η ποινική δίωξη καθώς έχει αποβιώσει.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Γιατί χιλιάδες ασφαλισμένοι σπεύδουν να κατοχυρώσουν τα σημερινά όρια ηλικίας

Μεγάλο κύμα αιτήσεων συνταξιοδότησης καταγράφεται τους τελευταίους μήνες. Χιλιάδες ασφαλισμένοι επιδιώκουν να εξασφαλίσουν την έξοδό τους με τα σημερινά δεδομένα, πριν ενδεχόμενες ...

Φωτιά σε εργοστάσιο με πλαστικά στο Αιγάλεω - Επιχειρούν ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής

Φωτιά σε εργοστάσιο στην περιοχή του Αιγάλεω ξέσπασε στις 14:00 το μεσημέρι της Τρίτης, προκαλώντας την άμεση κινητοποίηση των δυνάμεων της Πυροσβεστικής. Σύμφωνα με την ενημέρω...

Φόρτωση άρθρων...