Σαββάτο
27 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Νιόπαντρο ζευγάρι από την εκκλησία…στο μετρό

Ελλάδα

Πρώτη μέρα λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης και οι Θεσσαλονικείς το εξερευνούν, παρά τις κακές καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην πόλη.

Ανάμεσα στον πάρα πολύ κόσμο που βρέθηκε στους σταθμούς για να τους θαυμάσει, αλλά και να επιβιβαστεί στους συρμούς ήταν και ένα νιόπαντρο ζευγάρι. Νύφη και γαμπρός, αμέσως μετά την εκκλησία, βρέθηκαν σε σταθμό του μετρό, με τον γαμπρό να τηρεί την υπόσχεσή που είχε δώσει. Όπως είπε η νύφη, ο άνδρας της πλέον, της είχε δώσει την υπόσχεση ότι θα παντρευτούν μόνο όταν λειτουργήσει το μετρό…και το τήρησε.

Το ζευγάρι φωτογραφήθηκε μάλιστα στο σταθμό του μετρό, σε μια ξεχωριστή στιγμή για τους ίδιους, αλλά και για τη Θεσσαλονίκη, που θα διαθέτει πλέον ένα νέο υπερσύγχρονο μεταφορικό μέσο.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Καλλιθέα: «Είδα στο TikTok ότι υπάρχει βαριά τραυματίας» – Τι ισχυρίστηκε ο 17χρονος που μαχαίρωσε τον 15χρονο

Τη δική του εκδοχή για τον θανάσιμο τραυματισμό του 15χρονου στην Καλλιθέα παρουσίασε ο 17χρονος κατηγορούμενος, περιγράφοντας την αλληλουχία των γεγονότων που, όπως υποστηρίζει, ξ...

Φόρτωση άρθρων...