Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Οι «vegan εμπρηστές» δεν έκαψαν το εργοστάσιο αυγών, αλλά ανέλαβαν την ευθύνη!

Ελλάδα

Σε μία περίεργη τροπή των γεγονότων, ο εμπρησμός του εργοστασίου αυγών στην Θεσσαλονίκη δεν ήταν τελικά εμπρησμός, αλλά μία πυρκαγιά που ξέσπασε πιθανόν από αμέλεια και, έσπευσε μία vegan ομάδα ακτιβιστών να οικειοποιηθεί λέγοντας πως το έκαψε αυτή!

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η Πυροσβεστική Υπηρεσία δεν εντοπίζει σημάδια εμπρησμού στον χώρο ο οποίος έγινε παρανάλωμα του πυρός. Αντιθέτως, όλα τα δεδομένα συντείνουν στο ότι η πυρκαγιά ίσως να ξέσπασε από κάποια τεχνική βλάβη και εξαπλώθηκε από αμέλεια.

Όπως πληροφορείται το protothema.gr, την ώρα που ξεκίνησε η πυρκαγιά στην επιχείρηση υπήρχαν δύο άτομα προσωπικό, με τον έναν να είναι ο φύλακας, ο οποίος βρισκόταν στον προαύλιο χώρο. Μόλις έγινε αντιληπτό ότι στον εσωτερικό χώρο της επιχείρησης υπήρχε πυρκαγιά οι εργαζόμενοι προσπάθησαν να την κατασβέσουν με τους πυροσβεστήρες που υπήρχαν στον χώρο, αλλά ανεπιτυχώς, με αποτέλεσμα η επιχείρηση να καταστραφεί ολοσχερώς. Την προανάκριση έχει αναλάβει το Ανακριτικό Θεσσαλονίκης, ενώ αναμένεται και το πόρισμα του πραγματογνώμονα.

Οι vegan που δεν ήταν όμως εμπρηστές

Η υπόθεση απέκτησε ενδιαφέρον, ωστόσο, το πρωί, όταν έγινε γνωστό πως σε σελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου έχει αναρτηθεί μία ανακοίνωση / ανάληψη ευθύνης για την συγκεκριμένη πυρκαγιά από ομάδα vegan ακτιβιστών.

Στην εν λόγω ανακοίνωση της 25ης Αυγούστου, έλεγαν: «αρνούμαστε να κοιτάμε παθητικά τη σφαγή και πολεμάμε με φωτιά» και προσέθεταν: «Αν το ξαναχτίσετε, θα το ξανακάψουμε». Σε ένα υστερόγραφο δε της ανακοίνωσής τους έγραψαν ότι «Υπάρχουν πολλά σκουπίδια που με τον ένα τρόπο ή τον άλλο συμβάλουν στην εξόντωση των ζώων. Μακράν τα αθλιότερα από αυτά είναι οι κρεατοφάγοι οικολόγοι».

Από την εξέλιξη του ρεπορτάζ ωστόσο διαφαίνεται πως η συγκεκριμένη ομάδα δεν έχει σχέση με την υπόθεση και έσπευσε -πιθανόν για την καλλιέργεια εντυπώσεων- να οικειοποιηθεί μία δράση (εμπρησμό) η οποία δεν έγινε ποτέ.

Ολόκληρη η ανακοίνωσή τους:

news

«Αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τον εμπρησμό της αυγοπαραγωγικής εταιρίας TSAKIRIS FAMILY στην περιοχή της Θεσσαλονίκης.

Η λύπη σας για την κατεστραμμένη «περιούσια» σας αποτελεί πηγή διασκέδασης για μας. Δεν είστε επιχειρηματίες, είστε δολοφόνοι εκατομμυρίων ζώων. Χιλιάδες ζώα κάθε μέρα πεθαίνουν υπό άθλιες συνθήκες για τη γεύση της σάρκας τους, προσφέροντας ανυπολόγιστα κέρδη στα αφεντικά. Αισθανόμενα όντα που μπορούν να νιώσουν κάθε συναίσθημα που νιώθουμε κι εμείς, αντιμετωπίζονται ως πρώτη ύλη της καπιταλιστικής παραγωγής.

Σε ένα κόσμο που η εξόντωση των ανυπεράσπιστων (ζώων) αποτελεί κανονικότητα, εμείς αρνούμαστε να είμαστε μέρος της. Αρνούμαστε να κοιτάμε παθητικά τη σφαγή και πολεμάμε με φωτιά. Δεν περιμένουμε να «έρθει η ώρα» να ασχοληθούμε με τα ζώα όπως μας ζητάνε οι γραφικοί επαγγελματίες επαναστάτες. Ορίζουμε εμείς ότι η κατάλληλη ώρα είναι τώρα και προχωράμε με ανυποχώρητο αγώνα.

Μέχρι να κλείσει και το τελευταίο Άουσβιτς των ζώων.

ALF/KLM.

ΥΓ1: Αν το ξαναχτίσετε, θα το ξανακάψουμε.

ΥΓ2: Υπάρχουν πολλά σκουπίδια που με τον ένα τροπο ή τον άλλο συμβάλουν στην εξόντωση των ζώων. Μακράν τα αθλιότερα από αυτά είναι οι κρεατοφάγοι οικολόγοι».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Εντοπισμός 32 μεταναστών νότια της Κρήτης

Λέμβος με 32 αλλοδαπούς εντοπίστηκε στη θαλάσσια περιοχή 40 ναυτικά μίλια νότια των Καλών Λιμένων, υπό τον συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ). ...

Η εφημερίδα των αγγέλων βρήκε διευθυντή – Ένα ευχαριστώ και μια υπόκλιση φίλε Γιάννη

Ξέρω, ξέρω… μη φωνάζεις. Δεν σου αρέσουν τα παχιά λόγια, οι υπερβολές. Όπως ξέρω ότι μας απαγόρευσες, εμένα και τον Πρέκα να έρθουμε στην… κηδεία σου. Το θυμάσαι Γιάννη… Κι εγώ, όμ...

Με δράση από το 2017 το κύκλωμα ρευματοκλοπών – Παρενέβαινε ακόμη και σε ψηφιακούς μετρητές

Για τη μεγάλη επιχείρηση του «ελληνικού FBI» που είχε ως αποτέλεσμα την εξιχνίαση υπόθεσης οργανωμένης ρευματοκλοπής που προκάλεσε ζημία ύψους 9 εκατ. ευρώ στον ΔΕΔΔΗΕ, μίλησε σήμε...

Φόρτωση άρθρων...