Στη σύλληψη 51χρονης η οποία, ασκώντας σωματική βία σε 93χρονο, απέσπασε 260 ευρώ και μία τραπεζική κάρτα, προχώρησαν οι Αρχές στη Θεσσαλονίκη.
Η 51χρονη είχε στήσει καρτέρι χθες το μεσημέρι έξω από την πολυκατοικία, όπου διέμενε ο 93χρονος στην περιοχή της Τούμπας, και την ώρα που εκείνος άνοιξε την πόρτα για να μπει στο κτίριο τον ακολούθησε.
Στη συνέχεια του επιτέθηκε, καταφέρνοντας να του αφαιρέσει το χρηματικό ποσό και την τραπεζική κάρτα.
Η γυναίκα εντοπίστηκε λίγο αργότερα από άμεση κινητοποίηση των αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙΑΣ και συνελήφθη για ληστεία σε βάρος του ηλικιωμένου.