Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 19χρονος ο οποίος απείλησε ανήλικο και του άρπαξε χρυσή αλυσίδα

Ελλάδα

Το περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ του Σαββάτου. Ένας 16χρονος επιβιβάστηκε σε αστικό λεωφορείο από τη στάση του δημαρχιακού μεγάρου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την ίδια στάση επιβιβάστηκε και ο 19χρονος ο οποίος αφού απείλησε τον ανήλικο ότι θα τον χτυπήσει, του άρπαξε μία χρυσή αλυσίδα με σταυρό και κατέβηκε στην επόμενη στάση για να αποφύγει τη σύλληψη.

Αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. τον εντόπισαν λίγο αργότερα να κινείται ξανά κοντά στην ίδια στάση και τον συνέλαβαν.

Στην κατοχή του βρέθηκε και κατασχέθηκε η αφαιρεθείσα αλυσίδα, η οποία αποδόθηκε στον παθόντα ενώ οι αστυνομικοί βρήκαν πάνω του και μικροποσότητα κάνναβης.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Φωτιά σε εργοστάσιο με πλαστικά στο Αιγάλεω - Επιχειρούν ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής

Φωτιά σε εργοστάσιο στην περιοχή του Αιγάλεω ξέσπασε στις 14:00 το μεσημέρι της Τρίτης, προκαλώντας την άμεση κινητοποίηση των δυνάμεων της Πυροσβεστικής. Σύμφωνα με την ενημέρω...

Κοινή επιχείρηση ΕΛ.ΑΣ. και ΔΕΔΔΗΕ για ρευματοκλοπές σε όλη την Ελλάδα - Ζημιά 9 εκατ. ευρώ

Μεγάλη αστυνομική επιχείρηση βρίσκεται σε εξέλιξη από το πρωί της Τρίτης στη Θεσσαλονίκη για την εξάρθρωση σπείρας, που εμπλέκεται σε υποθέσεις ρευματοκλοπών σε περιοχές όλης της χ...

Φόρτωση άρθρων...