Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 36χρονος που έκλεβε ρεύμα επί 6 χρόνια

Ελλάδα

Επί έξι χρόνια φέρεται να έκλεβε ρεύμα ένας 32χρονος στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος είχε επανασυνδέσει αυθαίρετα την παροχή ρεύματος του διαμερίσματός του, όπως προέκυψε από έλεγχο μηχανικού του ΔΕΔΔΗΕ.

Η αξία της ενέργειας που φαίνεται να κατανάλωσε με τον τρόπο αυτό εκτιμάται ότι ανέρχεται σε 27.000 ευρώ, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της αστυνομίας.

Ο 32χρονος συνελήφθη για ρευματοκλοπή από αστυνομικούς της Ομάδας «Ζ».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

«Καμπανάκι» από την Πολιτική Προστασία: Έρχονται δύσκολες ημέρες με αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς σε αρκετές περιοχές

Την ανάγκη διαρκούς επαγρύπνησης και αυξημένης προσοχής από όλους τους πολίτες, καθώς η χώρα εισέρχεται σε περίοδο ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου για την εκδήλωση δασικών πυρκαγιών, τόν...

Το ΥΠΑΑΤ «επικήρυξε» τους λαγοκέφαλους – Στα 5,33 ευρώ το κιλό η αμοιβή για τους ψαράδες

Μέτρο για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του λαγοκέφαλου ανακοίνωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (ΥΠΑΑΤ). Το μέτρο προβλέπει οικονομική επιβράβευση ύψους 5,33 ευρώ...

Φόρτωση άρθρων...