Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθησαν 13 άτομα που οδηγούσαν χωρίς δίπλωμα σε ένα 48ωρο

Σε αλλεπάλληλες συλλήψεις ατόμων που οδηγούσαν χωρίς δίπλωμα προχώρησαν οι Αρχές στη Θεσσαλονίκη μέσα σε ένα 48ωρο. Σε ελέγχους της Αστυνομίας το τελευταίο 48ωρο, εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν 13 άτομα τα οποία βρέθηκαν να οδηγούν χωρίς δίπλωμα.

Όπως διαπιστώθηκε, δύο εκ των συλληφθέντων βρέθηκαν να έχουν καταναλώσει αλκοόλ εκτός των νόμιμων ορίων, εκ των οποίων ο ένας εμπλέκεται σε τροχαίο με τραυματισμό ατόμου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά μου», είπε η 43χρονη που κατηγορείται για δύο εμπρησμούς

Στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, οδηγήθηκε το πρωί της Τετάρτης, η 43χρονη, η οποία συνελήφθη για δύο εμπρησμούς από πρόθεση, στην Κερατέα Αττικής. Η γυναίκα πήρε προθεσμ...

Ιωάννινα: Ο Μαργαρίτης Σχοινάς παρέλαβε το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη από τη Γαλακτοκομική Σχολή

Μια συμβολική πράξη πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων, εκεί όπου ο Βαγγέλης Γιακουμάκης φοίτησε πριν η ζωή του κοπεί με τραγικό τρόπο/ Ο υπουργός Αγροτικής...

Φόρτωση άρθρων...