Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Θεσσαλονίκη: Βγήκε από την Εντατική η ερπετολόγος

Μία εβδομάδα έπειτα από το δάγκωμα της οχιάς στην εθελόντρια ερπετολόγο στη Θεσσαλονίκη, η 39χρονη βγήκε από την Εντατική και μεταφέρθηκε στην παθολογική κλινική του Νοσοκομείου «Παπανικολάου».

H 39χρονη αναπνέει μονή της χωρίς μηχανική υποστήριξη, έχει καλό επίπεδο επαφής και άριστη συνεργασία, σύμφωνα με την συντονίστρια – διευθύντρια της Α ΜΕΘ, Μηλίτσα Μπιτζάνη.

Η γυναίκα κλήθηκε από σχολείο να απομακρύνει την οχιά, που τη δάγκωσε, και αμέσως υπέστη αναφυλακτικό σοκ, το οποίο μάλιστα σύμφωνα με πηγές του νοσοκομείου, χτύπησε το κεντρικό νευρικό της σύστημα όπως μετέδωσε η ΕΡΤ. 

Αρχικά στο σημείο κατέφθασαν δύο μοτοσικλετιστές του ΕΚΑΒ και στη συνέχεια έσπευσε ασθενοφόρο ο γιατρός του οποίου λόγω της επιδείνωσης που παρουσίασε, προχώρησε στη διασωλήνωσή της.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ευρωπαίων Εισαγγελέων

Την απόρριψη της προσφυγής της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας (EPPO) σχετικά με τη διετή ανανέωση της θητείας τριών ελλήνων εντεταλμένων Ευρωπαίων εισαγγελέων, ως απαράδεκτης, αποφάσισε η ...

Η εφημερίδα των αγγέλων βρήκε διευθυντή – Ένα ευχαριστώ και μια υπόκλιση φίλε Γιάννη

Ξέρω, ξέρω… μη φωνάζεις. Δεν σου αρέσουν τα παχιά λόγια, οι υπερβολές. Όπως ξέρω ότι μας απαγόρευσες, εμένα και τον Πρέκα να έρθουμε στην… κηδεία σου. Το θυμάσαι Γιάννη… Κι εγώ, όμ...

Φόρτωση άρθρων...