Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Θρίλερ στα Εξάρχεια με τον θάνατο γυναίκας – Τι κατήγγειλε ο σύντροφός της στην Αστυνομία (Photos)

Ελλάδα

Θρίλερ εκτυλίσσεται στα Εξάρχεια. Ένας άνδρας τηλεφώνησε στην Aστυνομία και είπε ότι η σύντροφός του είναι νεκρή, μέσα στο διαμέρισμά τους. 

Όπως ισχυρίσθηκε η γυναίκα έπασχε από καρκίνο και αποφάσισαν και οι δύο να αυτοκτονήσουν. Ο ίδιος είναι τραυματισμένος και έχει διακομισθεί στο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει βρεθεί σημείωμα, ωστόσο ο ιατροδικαστής είναι αυτός που θα δώσει απαντήσεις, καθώς αυτή τη στιγμή εξετάζονται όλα τα σενάρια: το πρώτο είναι ο άνδρας να είπε την αλήθεια και πράγματι να είχαν αποφασίσει να δώσουν και οι δύο τέλος στη ζωή τους.

Το δεύτερο είναι να σκότωσε εκείνος τη γυναίκα και έπειτα να αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει.

Θρίλερ στα Εξάρχεια: Γυναίκα βρέθηκε νεκρή

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο Αττικόν το βράδυ της Τετάρτης. Ένας ηλικιωμένος επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί που περιείχε...

Φόρτωση άρθρων...