Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Τι ποσό επιδίκασε το δικαστήριο στην οικογένεια του ελεγκτή στα Τέμπη

Ελλάδα

Την πρώτη αποζημίωση για οικογένεια θύματος του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών επιδίκασε το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών. Πρόκειται για άνδρα που εργαζόταν ως ελεγκτής στη «Hellenic Train». 

Είναι η πρώτη δικαστική απόφαση που έρχεται από το Τμήμα Εργατικών Διαφορών του Μονομελούς Πρωτοδικείου της Αθήνας, το οποίο επιδίκασε στην τετραμελή οικογένεια του εργαζομένου αποζημίωση συνολικού ύψους 800.000 ευρώ.

Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης, υπάρχει συγκλίνουσα αμέλεια στην έλλειψη των μέτρων ασφαλείας, και για τον ΟΣΕ και για τη Hellenic Train, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, με αποτέλεσμα να συμβεί το δυστύχημα, το οποίο οδήγησε στον θάνατο τόσων ανθρώπων.

Υπάρχουν βαρύτατες ευθύνες, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και για τις δυο εναγόμενες εταιρείες, σε συνδυασμό με τις παραλείψεις του σταθμάρχη και του μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας, σημειώνει η απόφαση της αμαξοστοιχίας, σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ.

Ο συγκεκριμένος ελεγκτής που έχασε τη ζωή του, είχε ολοκληρώσει την εργασία του και μετά την ολοκλήρωσή της επέστρεφε για διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο προκειμένου να αναλάβει υπηρεσία την επόμενη ημέρα, ωστόσο συνέβη το δυστύχημα με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του. Διαπιστώθηκε ο θάνατος του και ταυτοποιήθηκε μέσω DNA.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Επέστρεψαν νωρίτερα οι μωβ μέδουσες: Πού έκαναν την εμφάνισή τους και τι να προσέξετε

Οι μωβ μέδουσες εξακολουθούν να προκαλούν ανησυχία στους λουόμενους, ιδιαίτερα μετά τις έντονες πληθυσμιακές εξάρσεις που καταγράφηκαν τα προηγούμενα χρόνια σε αρκετές περιοχές της...

Πυροσβεστική: Τέσσερις συλλήψεις για πυρκαγιές σε Βοιωτία, Λάρισα, Χαλκιδική, Θεσσαλονίκη

Σε τέσσερις συλλήψεις προχώρησαν τα αρμόδια ανακριτικά κλιμάκια του Πυροσβεστικού Σώματος για πυρκαγιές από αμέλεια που εκδηλώθηκαν, σε περιοχές της Χαλκιδικής, της Θεσσαλονίκης, τ...

Συγκινεί ο δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου: Δεν τελείωσα ακόμα με τον καρκίνο, αλλά οδεύω προς τα εκεί (βίντεο)

Μήνυμα αισιοδοξίας έστειλε το πρωί της Δευτέρας ο δήμαρχος Κωνσταντίνος Σινάνης, αναφερόμενος στη «μάχη» που συνεχίζει να δίνει με τον καρκίνο. Μιλώντας στο Mega, ανέφερε ότι έχει ...

Φόρτωση άρθρων...