Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στον σταθμό του Μετρό στο Μοναστηράκι - Αποκαθίσταται σταδιακά η κυκλοφορία

Ο άγνωστος ισχυρίστηκε πως θα εκραγεί βόμβα στις 17:38

Ελλάδα

Φάρσα αποδείχτηκε το τηλεφώνημα για βόμβα στον σταθμό του Μετρό στο Μοναστηράκι. 



Άγνωστος τηλεφώνησε σε ιστοσελίδα στις 15:29 και ισχυρίστηκε πως θα εκραγεί βόμβα στον σταθμό του Μετρό στις 17:38.



«Δεν είναι φάρσα. Στις 17:38 θα εκραγεί βόμβα στον σταθμό μετρό στο Μοναστηράκι» είπε σύμφωνα με πληροφορίες ο άγνωστος.



Δυνάμεις της ΕΛΑΣ έσπευσαν στο Μοναστηράκι και έλεγξαν τους χώρους και διαπιστώθηκε πως δεν υπήρχε βόμβα. 



Η κυκλοφορία στους σταθμούς της γραμμής 1 και 3 αποκαθίσταται σταδιακά. 

ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ

ΝΩΡΙΤΕΡΑ

Στο κλείσιμο του σταθμού μετρό στο Μοναστηράκι προχώρησε η ΕΛΑΣ λόγω απειλητικού τηλεφωνήματος για «τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού».

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, άγνωστος τηλεφώνησε στις 15:29 σε ενημερωτική ιστοσελίδα και ισχυρίστηκε ότι έχει τοποθετηθεί βόμβα στο σταθμό του μέτρο η οποία θα εκραγεί στις 17:38.

Το σημείο έχει αποκλειστεί από αστυνομικούς ενώ κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) πραγματοποιεί ελέγχους στους χώρους του σταθμού.

Οπως ενημερώνει η ΣΤΑΣΥ, η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 διεξάγεται στα τμήματα «Πειραιάς» – «Θησείο» και «Ομόνοια» – «Κηφισιά».

Στη Γραμμή 3 η κίνηση των συρμών διεξάγεται στα τμήματα «Δημοτικό Θέατρο» – «Κεραμεικός» και «Σύνταγμα» – «Δουκίσσης Πλακεντίας» / «Αεροδρόμιο».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Εντοπισμός 32 μεταναστών νότια της Κρήτης

Λέμβος με 32 αλλοδαπούς εντοπίστηκε στη θαλάσσια περιοχή 40 ναυτικά μίλια νότια των Καλών Λιμένων, υπό τον συντονισμό του Ενιαίου Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ). ...

Η εφημερίδα των αγγέλων βρήκε διευθυντή – Ένα ευχαριστώ και μια υπόκλιση φίλε Γιάννη

Ξέρω, ξέρω… μη φωνάζεις. Δεν σου αρέσουν τα παχιά λόγια, οι υπερβολές. Όπως ξέρω ότι μας απαγόρευσες, εμένα και τον Πρέκα να έρθουμε στην… κηδεία σου. Το θυμάσαι Γιάννη… Κι εγώ, όμ...

Φόρτωση άρθρων...