Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Τραγικό παιχνίδι της μοίρας: Οι γονείς του εργαζόμενοι στο νοσοκομείο Αγρινίου που διακομίσθηκε απανθρακωμένος ο 21χρονος

Ελλάδα

Θρήνος και θλίψη επικρατεί στο Αγρίνιο για τον τραγικό θάνατο ενός 21χρονου που απανθρακώθηκε μέσα στο όχημα που οδηγούσε έπειτα από σφοδρή σύγκρουση.

Στο νοσοκομείο όπου διακομίσθηκε ο 21χρονος εκτυλίχθηκαν σκηνές αρχαίας τραγωδίας όταν οι γονείς του κλήθηκαν να τον αναγνωρίσουν.

Σύμφωνα με το sinidisi.gr, οι γονείς του άτυχου νεαρού εργάζονται στο ίδιο νοσηλευτικό ίδρυμα όπου διακομίσθηκε ο 21χρονος μετά τον φρικό θάνατό του, γεγονός που έκανε την απώλεια ακόμα πιο συγκλονιστική για το προσωπικό και την τοπική κοινωνία.

Πώς σημειώθηκε το τραγικό δυστύχημα

Το θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε το περασμένο βράδυ στην Εθνική Οδό, στο ύψος του ΟΑΕΔ, όταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο άτυχος νέος συγκρούστηκε με βαν και στη συνέχεια κατέληξε σε χαντάκι, όπου και τυλίχθηκε στις φλόγες.

Ο άτυχος νεαρός εγκλωβίστηκε στα συντρίμμια και απανθρακώθηκε, βρίσκοντας φρικτό θάνατο.

Στο όχημα μαζί με τον άτυχο 21χρονο επέβαινε και μία γυναίκα η οποία διακομίσθηκε τραυματισμένη στο Νοσοκομείο Αγρινίου. Στο σημείο έσπευσαν ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής και της Αστυνομίας, καθώς και το ΕΚΑΒ.

troxaio_agrinio

Στο Νοσοκομείο Αγρινίου μεταφέρθηκαν επίσης ένας άνδρας και μία γυναίκα που επέβαιναν στο βαν, χωρίς η κατάσταση της υγείας τους να εμπνέει ανησυχία.

Στο σημείο έσπευσαν ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής, της Αστυνομίας και ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ, ενώ η Εθνική Οδός Αντιρρίου–Ιωαννίνων έκλεισε και στα δύο ρεύματα, προκαλώντας κυκλοφοριακό χάος.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο Αττικόν το βράδυ της Τετάρτης. Ένας ηλικιωμένος επιχείρησε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί που περιείχε...

Κερατέα: «Έβαλα φωτιά για να μην ξεσπάσω στα παιδιά μου», είπε η 43χρονη που κατηγορείται για δύο εμπρησμούς

Στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων, οδηγήθηκε το πρωί της Τετάρτης, η 43χρονη, η οποία συνελήφθη για δύο εμπρησμούς από πρόθεση, στην Κερατέα Αττικής. Η γυναίκα πήρε προθεσμ...

Φόρτωση άρθρων...