Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Τραγωδία στην Πάτρα: Κατέληξε από κορωνοϊό κοριτσάκι 5,5 μηνών - Οι γονείς δωρίζουν τα όργανά του

Ελλάδα

Ένα κοριτσάκι 5,5 μηνών από την Πάτρα κατέληξε το πρωί της Κυριακής στο Νοσοκομείο Παίδων του Ρίου.

Το κοριτσάκι νοσηλευόταν στη ΜΕΘ Παίδων του Ρίου, με κορωνοϊό, μικροβιακή λοίμωξη και εγκεφαλική αιμορραγία. Οι γονείς του άτυχου κοριτσιού, πήραν τη γενναία απόφαση να δωρίσουν τα όργανα του παιδιού τους, δίνοντας τη σχετική άδεια.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του tempo24 πιθανότατα, το ήπαρ του κοριτσιού προορίζεται για την Ουγγαρία και οι νεφροί του για την Ολλανδία.

Η διαδικασία και τα τεστ που απαιτούνται, βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πυροσβεστική: Συλλήψεις για δύο αγροτικές πυρκαγιές από αμέλεια σε Αχαΐα και Λακωνία

Στη διερεύνηση δύο αγροτικών φωτιών από αμέλεια, που εκδηλώθηκαν σε Αχαΐα και Λακωνία, προχώρησαν οι Ανακριτικοί υπάλληλοι των Ανακριτικών Κλιμακίων Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησ...

Φόρτωση άρθρων...