Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Τραγωδία στην Πάτρα: Κατέληξε από κορωνοϊό κοριτσάκι 5,5 μηνών - Οι γονείς δωρίζουν τα όργανά του

Ελλάδα

Ένα κοριτσάκι 5,5 μηνών από την Πάτρα κατέληξε το πρωί της Κυριακής στο Νοσοκομείο Παίδων του Ρίου.

Το κοριτσάκι νοσηλευόταν στη ΜΕΘ Παίδων του Ρίου, με κορωνοϊό, μικροβιακή λοίμωξη και εγκεφαλική αιμορραγία. Οι γονείς του άτυχου κοριτσιού, πήραν τη γενναία απόφαση να δωρίσουν τα όργανα του παιδιού τους, δίνοντας τη σχετική άδεια.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του tempo24 πιθανότατα, το ήπαρ του κοριτσιού προορίζεται για την Ουγγαρία και οι νεφροί του για την Ολλανδία.

Η διαδικασία και τα τεστ που απαιτούνται, βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Το ΥΠΑΑΤ «επικήρυξε» τους λαγοκέφαλους – Στα 5,33 ευρώ το κιλό η αμοιβή για τους ψαράδες

Μέτρο για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης του λαγοκέφαλου ανακοίνωσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (ΥΠΑΑΤ). Το μέτρο προβλέπει οικονομική επιβράβευση ύψους 5,33 ευρώ...

«Καμπανάκι» από την Πολιτική Προστασία: Έρχονται δύσκολες ημέρες με αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιάς σε αρκετές περιοχές

Την ανάγκη διαρκούς επαγρύπνησης και αυξημένης προσοχής από όλους τους πολίτες, καθώς η χώρα εισέρχεται σε περίοδο ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου για την εκδήλωση δασικών πυρκαγιών, τόν...

Φόρτωση άρθρων...