Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Τραγωδία στον Ωρωπό: Πτώση αυτοκινήτου στο λιμάνι - Νεκροί οι δύο επιβαίνοντες

Τραγωδία στον Ωρωπό. Αυτοκίνητο έπεσε στο λιμάνι και εντοπίστηκαν νεκροί οι δύο επιβαίνοντες.

Τους επιβαίνοντες εντόπισε χωρίς τις αισθήσεις τους ιδιώτης δύτης. Πρόκειται για δύο ηλικιωμένους, ένας άνδρας και μία γυναίκα, οι οποίοι φορούσαν τις ζώνες ασφαλείας.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Ωρωπού, χωρίς να είναι ακόμα γνωστοί οι λόγοι του δυστυχήματος, αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε ζευγάρι, έφυγε με πολύ μεγάλη ταχύτητα από το δρόμο - σύμφωνα με μαρτυρίες - μέσα στο λιμάνι αφήνοντας και ίχνη από φρενάρισμα στο οδόστρωμα, πέφτοντας στη θάλασσα.

Στην περιοχή υπήρξε άμεση επέμβαση τόσο της Πυροσβεστικής όσο και εθελοντών δυτών της περιοχής. 

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Μέγαρα: Καρέ-καρέ η διάσωση 14χρονου και της μητέρας του που παρασύρθηκαν στη θάλασσα και βρέθηκαν δίπλα σε βραχονησίδα

Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε στην Πάχη Μεγάρων όταν 14χρονος παρασύρθηκε με σωσίβιο στη θάλασσα. Ο ανήλικος παρασύρθηκε περίπου 800 μέτρα από την ακτή, πλησιάζοντας μία βραχονησ...

Φόρτωση άρθρων...