Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

«Τσουχτερό» πρόστιμο και λουκέτο σε κλαμπ για παραβίαση του αριθμού πελατών

Ελλάδα

«Τσουχτερό» είναι το πρόστιμο που επιβλήθηκε σε κλαμπ της Λαμίας καθώς όχι μόνο θα κλείσει για 15 ημέρες αλλά και ο ιδιοκτήτης καλείται να πληρώσει 5.000 ευρώ για παραβίαση του επιτρεπόμενου αριθμού ατόμων μέσα στον χώρο του καταστήματος βάσει των υγειονομικών μέτρων προστασίας.

Πιο συγκεκριμένα αστυνομικοί του ΑΤ Λαμίας τα ξημερώματα της Κυριακής προχώρησαν σε έλεγχο για την τήρηση των μέτρων Covid 19 με αποτέλεσμα και σε αυτή την περίπτωση να διαπιστώσουν υπεράριθμους πελάτες.

Σύμφωνα με πληροφορίες του LamiaReport στο κατάστημα βρέθηκαν 72 πελάτες, ενώ σύμφωνα με το νόμο επιτρεπόταν 55 άτομα. Όλοι οι πελάτες είχαν τα νόμιμα πιστοποιητικά που προβλέπονται από το νόμο.

Και σε αυτή την περίπτωση επιβλήθηκε πρόστιμο 5.000 ευρώ για τους υπεράριθμους πελάτες, 15μερη αναστολή λειτουργίας του καταστήματος, ενώ ο 22χρονος, προσωρινά υπεύθυνος του καταστήματος, οδηγήθηκε στο αυτόφωρο, όπως προβλέπει ο νόμος.

Λίγες ημέρες πριν, έγινε ακόμη ένας έλεγχος σε νυχτερινό κατάστημα της Λαμίας, όπου και εκεί επιβλήθηκε λουκέτο και πρόστιμο 10.000 ευρώ.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της

Ελεύθερη υπό όρους αφέθηκε μετά την απολογία της στον ανακριτή Θεσσαλονίκης η 29χρονη Ρουμάνα που μαχαίρωσε και τραυμάτισε σοβαρά τον 24χρονο σύντροφο της μέσα στο σπίτι τους στην ...

Συμπερίληψη χωρίς όρια: Δράσεις που δημιουργούν ίσες ευκαιρίες συμμετοχής, με τη στήριξη του Qualco Foundation

Η συμπερίληψη και η ενδυνάμωση αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για μια κοινωνία που επιδιώκει την ισότητα και τη συμμετοχή όλων των πολιτών. Η πρόσβαση στην εκπαίδευση, τον αθλητισμ...

Φόρτωση άρθρων...