Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Βραυρώνα: Άφησαν το αυτοκίνητο να πάνε για μπάνιο και το βρήκαν στη θάλασσα

Ελλάδα

Συναγερμός σήμανε το απόγευμα της Τρίτης στη Βραυρώνα, όταν ένα αυτοκίνητο έπεσε από μεγάλο ύψος και κατέληξε στη θάλασσα.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, οι ιδιοκτήτες του το άφησαν παρκαρισμένο σε ένα ύψωμα όμως το χειρόφρενο λύθηκε, με αποτέλεσμα το ΙΧ να βρεθεί στη θάλασσα.

Ειδικός γερανός για την ανάσυρση

Εκείνη την ώρα κανένας λουόμενους δεν βρισκόταν στο νερό κι έτσι δεν υπήρξαν θύματα.

Όπως τόνισε στο ERTNews.gr ο Δημοτικός Σύμβουλος Σπάτων – Αρτέμιδος, Παναγιώτης Λάμπρου, για την ανάσυρση του οχήματος απαιτείται ειδικός γερανός, γι αυτό και το ΙΧ παραμένει στη θάλασσα μέχρι και σήμερα.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Δίκη για τα Τέμπη: Απορρίφθηκαν τα αιτήματα για τηλεοπτική κάλυψη και εμφάνιση κατηγορουμένων

Απορριπτική ήταν η απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Λάρισας για τα αιτήματα της οπτικοακουστικής κάλυψης και αναμετάδοσης της δίκης για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τ...

Φόρτωση άρθρων...