Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Χανιά: Δηλητηριάστηκαν εργαζόμενοι στην καθαριότητα μετά από ρίψη χημικών σε κάδο

Ελλάδα

Την κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς ενέκρινε η Δημοτική Επιτροπή Χανίων, μετά από το περιστατικό έκθεσης σε χημικές ουσίες που είχε ως αποτέλεσμα τη δηλητηρίαση δύο εργαζομένων στην καθαριότητα.

Το περιστατικό έγινε στα τέλη Δεκεμβρίου, όταν άγνωστοι είχαν απορρίψει χημικά σε κάδο απορριμμάτων στην περιοχή Πύργος στα Κουνουπιδιανά στην Κρήτη. 

Κατά τη διάρκεια της αποκομιδής και ενώ άδειαζε πράσινος κάδος, οι δύο εργαζόμενοι παρουσίασαν συμπτώματα αναπνευστικής δηλητηρίασης, με αποτέλεσμα να μεταφερθούν στο νοσοκομείο για την παροχή ιατρικής φροντίδας.

Οι έρευνες για τον εντοπισμό του υπευθύνου βρίσκονται σε εξέλιξη και εστιάζουν σε συγκεκριμένους επαγγελματικούς χώρους, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ Χανίων.



 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της

Ελεύθερη υπό όρους αφέθηκε μετά την απολογία της στον ανακριτή Θεσσαλονίκης η 29χρονη Ρουμάνα που μαχαίρωσε και τραυμάτισε σοβαρά τον 24χρονο σύντροφο της μέσα στο σπίτι τους στην ...

Λιβαδειά: Νεκρή μητέρα λίγο μετά τον τοκετό

Τραγωδία εκτυλίχτηκε στη Λιβαδειά με μία 35χρονη μητέρα να αφήνει την τελευταία της πνοή λίγο μετά τον τοκετό. Πριν από λίγες ημέρες μία 36χρονη γιατρός στη Λέσβο έχασε τη ζωή της ...

Φόρτωση άρθρων...