Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Χανιά: Βγήκε από την ΜΕΘ η 22χρονη που τραυματίστηκε στο πολύνεκρο τροχαίο στον ΒΟΑΚ

Δεν ξέρει ότι σκοτώθηκαν οι τρεις φίλοι της

Ελλάδα

Βγήκε από τη ΜΕΘ και νοσηλεύεται στη νευροχειρουργική κλινική του γενικού νοσοκομείου Χανίων η 22χρονη τραυματίας και μοναδική επιζήσασα του πολύνεκρου τροχαίου που σημειώθηκε στις 17 Αυγούστου επί του ΒΟΑΚ στα Χανιά Κρήτης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του zarpanews.gr, η κατάσταση της κοπέλας σταθεροποιήθηκε και μετά από δύο εβδομάδες νοσηλείας, βγήκε από τη Μονάδα. Κατά τις πληροφορίες, δεν έχει πληροφορηθεί ακόμα ότι οι τρεις συνεπιβάτες της είναι νεκροί.

Σημειώνεται πως η κατάσταση της εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται σοβαρή, ωστόσο έχει δείξει θετικά σημάδια, κάτι το οποίο οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό και στην παρουσία των δικών της ανθρώπων που δεν λείπουν λεπτό από δίπλα της.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Καλλιθέα: Nεκρός 17χρονος έπειτα από συμπλοκή 10 ατόμων – Συνελήφθη και ομολόγησε ο δράστης

Στον εντοπισμό και τη σύλληψη του ατόμου που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στην αιματηρή συμπλοκή που σημειώθηκε στην Καλλιθέα το βράδυ της Τετάρτης (24/6) έχουν προχωρήσει οι ...

Ιωάννινα: Ο Μαργαρίτης Σχοινάς παρέλαβε το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη από τη Γαλακτοκομική Σχολή

Μια συμβολική πράξη πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων, εκεί όπου ο Βαγγέλης Γιακουμάκης φοίτησε πριν η ζωή του κοπεί με τραγικό τρόπο/ Ο υπουργός Αγροτικής...

Φόρτωση άρθρων...