Τρίτη
06 Οκτωβρίου 2026

Χωριστές φορολογικές δηλώσεις συζύγων: Πότε λήγει η προθεσμία για αιτήσεις

Ελλάδα
Μέχρι την Κυριακή 28 Φεβρουαρίου οι έγγαμοι φορολογούμενοι, δηλαδή οι σύζυγοι, θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν χωριστές φορολογικές δηλώσεις στη σχετική πλατφόρμα της ΑΑΔΕ, εφόσον το επιθυμούν.

Ωστόσο, όσα ζευγάρια επιλέξουν ξεχωριστή δήλωση πρέπει να κάνουν και τους απαραίτητους υπολογισμούς, καθώς δεν αποκλείεται να πέσουν στην παγίδα των τεκμηρίων.

Η ΑΑΔΕ θα εκδώσει εκκαθαριστικά σημειώματα για κάθε σύζυγο χωριστά, ανεξάρτητα εάν το ζευγάρι υποβάλει κοινή ή χωριστή φορολογική δήλωση.

Επειδή όμως πολλοί έγγαμοι φορολογούμενοι προτιμούν να υποβάλουν τη δική τους δήλωση στην Εφορία, η ΑΑΔΕ έχει δώσει προθεσμία μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου 2021 να γνωστοποιήσουν τη συγκεκριμένη επιλογή τους στο Taxisnet. Ακόμα και όσοι υπέβαλαν το 2020 χωριστή δήλωση, θα πρέπει να υποβάλουν ξανά αίτηση φέτος.

Αν κανείς από τους συζύγους δεν έχει γνωστοποιήσει την επιλογή υποβολής χωριστής δήλωσης φορολογίας εισοδήματος μέχρι την Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2021, οι σύζυγοι θα υποβάλουν φέτος κοινή φορολογική δήλωση.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Υπόθεση Μαζωνάκη: Άδειο το χρηματοκιβώτιο που κατασχέθηκε από το σπίτι του (βίντεο)

Άδειο ήταν το χρηματοκιβώτιο του Γιώργου Μαζωνάκη, το οποίο ανοίχτηκε σήμερα στο ΑΤ Κυψέλης, σύμφωνα με τον δικηγόρο του τραγουδιστή, Μπάμπη Λυκούδη. «Είχα πει ότι είναι μια περ...

Φόρτωση άρθρων...