Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Άννα Βίσση: Το ντουέτο με την Καίτη Γαρμπή σε νυχτερινό κέντρο της Αθήνας (video)

Την Καίτη Γαρμπή και τον Αντώνη Ρέμο πήγε να απολαύσει πριν μερικές μέρες η Άννα Βίσση, στο νυχτερινό κέντρο, όπου εμφανίζονται.

Φορώντας μαύρο μπλουζάκι, μαύρο παντελόνι και ένα κόκκινο σακάκι από πάνω, η Άννα Βίσση ξεχώρισε μεταξύ των θαμώνων του μαγαζιού.

Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, η Καίτη Γαρμπή την πλησίασε και τραγούδησαν μαζί μερικά κομμάτια. Ένα εξ' αυτών, το «Καλύτερα οι Δυο μας».

Μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, η Άννα Βίσση αναδημοσίευσε βίντεο που κυκλοφόρησαν στα social media με τις δυο τραγουδίστριες σε ένα σπάνιο ντουέτο.

 

Δείτε βίντεο

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Aɴɴᴀ Vɪssɪ Oғғɪᴄɪᴀʟ Fᴀɴ Cʟᴜʙ (@fannatics)

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

ΠΑΣΟΚ για την απώλεια του Γιάννη Αμανατίδη: Υπηρέτησε με πάθος, αφοσίωση και ήθος την πολύπλευρη ενημέρωση

Το ΠΑΣΟΚ αποχαιρετά τον δημοσιογράφο Γιάννη Αμανατίδη, που έφυγε σήμερα από τη ζωή σε ηλικία 77 ετών. Όπως αναφέρει το κόμμα στη συλλυπητήρια δήλωσή του: Το ΠΑΣΟΚ αποχαιρετά ...

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (23-06-2026)

Τα ματς του Μουντιάλ ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές: 13:30 COSMOTE SPORT 6 HD Μαρκ Πόλμανς – Γκριγκόρ Ντιμιτρόφ Μ...

Φόρτωση άρθρων...