Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Γρηγόρης Αρναούτογλου: Νοσεί ξανά με κορωνοϊό - «Κοντεύω να τρελαθώ»

Θετικός για δεύτερη φορά στον κορωνοϊό βρέθηκε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου.

Ο παρουσιαστής εξήγησε τον λόγο για τον οποίο απουσίαζε σήμερα από τη ραδιοφωνική εκπομπή του, μέσω τηλεφωνικής σύνδεσης με τους συνεργάτες του.

Σε απόσπασμα που προβλήθηκε στο «Πρωινό», ο Γρηγόρης Αρναούτογλου ακούγεται να λέει:

«Ήθελα να σας πω ότι μου έχετε λείψει πάρα πολύ. Νομίζω ότι 12 χρόνια τώρα δεν πρέπει να έχω λείψει περισσότερο. Στέλνω σε όλους πολλά φιλιά. Λογικά αύριο το πρωί θα είμαι εκεί κοντά σας. Είχα την ανάγκη να σας μιλήσω γιατί τον τελευταίο καιρό δεν μιλάω σε κανέναν και κοντεύω να τρελαθώ. Είμαι μέσα στο σπίτι και η Νάνσυ (Αντωνίου) μιλάει περισσότερα από εμένα».

 

Δείτε το βίντεο

 

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Στα «Παραπολιτικά»: Οι νέες υποψηφιότητες - Όλες οι καινούργιες είσοδοι στα ψηφοδέλτια Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ

Ποιους επιλέγουν τα επιτελεία της Πειραιώς, της Χαριλάου Τρικούπη και της Αµαλίας - Οι αναµενόµενοι, οι "σφήνες" και οι εκπλήξεις σκέψεις για το Επικρατείας

Καλό ταξίδι στο Φως Γιάννη

Είχαν περάσει τέσσερις μήνες από τότε που είχα περάσει το κατώφλι της εφημερίδας και ήμουν δόκιμος. Δόκιμος σημαίνει πως δουλεύεις από το πρωί μέχρι το βράδυ χωρίς να πληρώνεσαι. Έ...

Φόρτωση άρθρων...