Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Η επιστολή του Σ. Ψυχάρη στους εργαζόμενους του ΔΟΛ

Media

Πολύ βαρύ το κλίμα στη Μιχαλακοπούλου μετά και την χθεσινή συνέλευση των επί 4μήνες απλήρωτων εργαζομένων όπου υπήρξε και παρέμβαση Ψυχάρη μέσω επιστολής την οποία υπογράφει το αφεντικό του ΔΟΛ και κοινοποίησε στη συγκέντρωση ο διευθυντής της εφημερίδας Το ΒΗΜΑ Αντώνης Καρακούσης.

Οι εργαζόμενοι δεν πρόκειται να πληρωθούν μέχρι τις 15 Οκτωβρίου αλλά και μέχρι τότε το πρόβλημα μπορεί να μην έχει λυθεί («ελπίζουμε να έχει λυθεί» γράφει ο Στ. Ψυχάρης).

«Εμείς πιστεύουμε ότι θα ξεπεράσουμε την κρίση χωρίς να ανταποκριθούμε στις γνωστές φωνές των σειρήνων, στων οποίων τα κελεύσματα, αν είχαμε υποκύψει, δεν θα ήμασταν τώρα εδώ» γράφει στην επιστολή ο Ψυχάρης και συνεχίζει:

«Ο ΔΟΛ έχει μια ιστορία οχι μόνο πολιτική αλλά και επιχειρηματική. Ως και τα τελευταία χρόνια ο ΔΟΛ ήταν η μόνη δημοσιογραφική επιχείρηση στην Ελλάδα που πλήρωνε προκαταβολικά τους μισθούς. Δεν θα γίνουμε τώρα μπαταχτσήδες. Αν το καράβι πέσει σε ξέρες, στα αμπάρια του θα υπάρχουν όσα χρειάζονται για να τελειώσει μια συνεργασία κλπ. Οπωσδήποτε ελπίζουμε ότι θα έχουμε λύσει το πρόβλημα μέχρι τις 15 Οκτωβρίου».

Iδού και η επιστολή του εκδότη του ΔΟΛ :

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Τι σημαίνει μια Ελλάδα σε πολιτική αστάθεια - Τα σενάρια για τη διακυβέρνηση της χώρας

Η ελληνική πολιτική σκηνή έχει βρεθεί πολλές φορές σε οριακά σημεία καμπής που καθορίζουν την πορεία της χώρας για δεκαετίες, λόγω ανεύθυνων επιλογών, τραγικής αδράνειας και εγκλημ...

Πού οδηγεί ο «πόλεμος» των «θα» από ΕΛ.Α.Σ.-ΠΑΣΟΚ και γιατί απωθεί τους σκεπτόμενους ψηφοφόρους

Είμαστε σχεδόν 10 μήνες πριν από τις εκλογές της άνοιξης του 2027 με βάση τα λεγόμενα του Κυριάκου Μητσοτάκη και στο πολιτικό σκηνικό της Κεντροαριστεράς, η "μάχη" για την ηγεμονία...

Φόρτωση άρθρων...