Δευτέρα
22 Ιουνίου 2026

Η πρώτη ανάρτηση του Απόστολου Ρουβά μετά την αποχώρηση του από το Survivor

Την πρώτη του ανάρτηση έκανε ο Απόστολος Ρουβάς, μετά την αποχώρησή του από το Survivor.

 

Ο γνωστός σεφ κι αδερφός του Σάκη Ρουβά, επέλεξε να μην επιστρέψει στη ρουτίνα της Αθήνας, αφού έφυγε από τον Άγιο Δομίνικο, αλλά να πάει στο αγαπημένο του νησί, την Κέρκυρα.



Μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ο Απόστολος Ρουβάς αναφέρθηκε στην εμπειρία του από το ριάλιτι επιβίωσης και τόνισε πως για εκείνον, το ταξίδι συνεχίζεται.

 

Πιο συγκεκριμένα, έγραψε:  «Αν η ζωή είναι ένα ταξίδι γεμάτο στάσεις, το Survivor για μένα ήταν ένας "σταθμός" γεμάτος εμπειρίες όμορφες αλλά και δύσκολες στιγμές. Εκτός από παιχνίδι, ήταν η ευκαιρία να γνωρίσω ξεχωριστούς ανθρώπους, με τους οποίους θα μας δένει πάντα αυτό που μοιραστηκαμε εκεί, στην άλλη άκρη του κόσμου, όπου το μόνο πράγμα που είχαμε ήταν ο ένας τον άλλον. Γύρισα στην οικογένεια μου, στη ζωή μου, γεμάτος από εικόνες, αναμνήσεις και βιώματα.... Και το ταξίδι συνεχίζεται!».

 

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Στα «Παραπολιτικά»: Οι νέες υποψηφιότητες - Όλες οι καινούργιες είσοδοι στα ψηφοδέλτια Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ

Ποιους επιλέγουν τα επιτελεία της Πειραιώς, της Χαριλάου Τρικούπη και της Αµαλίας - Οι αναµενόµενοι, οι "σφήνες" και οι εκπλήξεις σκέψεις για το Επικρατείας

Φόρτωση άρθρων...