Νέα εξάμηνη παράταση για την απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης προβλέπει τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή η κυβέρνηση.

Με την τροπολογία μετατίθεται για 6 μήνες, δηλαδή από 1η Απριλίου 2017 (αντί για 1η Οκτωβρίου 2016) η εφαρμογή της διαδικασίας της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζομένων από τα ΜΜΕ.

Επομένως έως τον Απρίλιο θα συνεχίσει να εφαρμόζεται η ισχύουσα διαδικασία τιμολόγησης των διαφημιζομένων βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλεται στην οικεία ΔΟΥ από τα ΜΜΕ καθώς και η δυνατότητα τιμολόγησης στις διαφημιστικές εταιρείες που μεσολαβούν.

Η τροπολογία εντάχθηκε στο νομοσχέδιο με το οποίο ενσωματώνεται κοινοτική οδηγία για την ίση μεταχείριση στην αγορά εργασίας.