Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Σπίτι με το MEGA: Επιστρέφει με τη Ρούλα Κορομηλά και τον Μιχάλη Χατζηγιάννη

Media

Το «Σπίτι με το MEGA», η αγαπημένη τηλεοπτική συνήθεια του Σαββατόβραδου, επιστρέφει για 5η σεζόν με παρουσιαστές τη Ρούλα Κορομηλά και τον Μιχάλη Χατζηγιάννη.

Στο ατμοσφαιρικό τρέιλερ που κυκλοφόρησε η Ρούλα Κορομηλά κάθεται στο πιάνο και προσκαλεί τον Μιχάλη Χατζηγιάννη στη σκηνή, λίγο πριν τη μεγάλη πρεμιέρα της μουσικής εκπομπής, το Σάββατο 18 Νοεμβρίου στις 22:00 στο MEGA.

 

Δείτε το τρέιλερ:

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Στα «Παραπολιτικά»: Οι νέες υποψηφιότητες - Όλες οι καινούργιες είσοδοι στα ψηφοδέλτια Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ και ΕΛΑΣ

Ποιους επιλέγουν τα επιτελεία της Πειραιώς, της Χαριλάου Τρικούπη και της Αµαλίας - Οι αναµενόµενοι, οι "σφήνες" και οι εκπλήξεις σκέψεις για το Επικρατείας

Φόρτωση άρθρων...