Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Τετράωρη στάση εργασίας αύριο «Στο Κόκκινο» - Σε ραδιόφωνο και site

Παρασκήνιο

Τετράωρη στάση εργασίας εξήγγειλε η ΕΣΗΕΑ για αύριο, Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου «Στο Κόκκινο» τόσο για το ραδιόφωνο όσο και για το site.

Σύμφωνα με την ΕΣΗΕΑ, το Διοικητικό της Συμβούλιο «αποφάσισε την κήρυξη 4ωρης στάσης εργασίας όλων των δημοσιογράφων, που εργάζονται στον Ρ/Σ "ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ" 105,5 και στο site “stokokkino.gr”, την Πέμπτη, 17 Φεβρουαρίου 2022, από τις 14.00 έως τις 18.00, προκειμένου να διεξαχθεί συνέλευση για κρίσιμα εργασιακά ζητήματα».

Η τετράωρη αυτή στάση εργασίας έρχεται σε συνέχεια της προηγούμενης, που είχε προκηρύξει η ΠΟΕΣΥ για τις 11 Φεβρουαρίου, «προκειμένου να διεξαχθεί συνέλευση των εργαζομένων για να συζητήσουν κρίσιμα εργασιακά τους ζητήματα».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ποιοι «έσκαψαν» τον... λάκκο της χώρας με το ανεξέλεγκτο δημόσιο χρέος - Τι δείχνει η πορεία των τελευταίων 60 ετών

Η διόγκωση του ελληνικού δημοσίου χρέους δεν ήταν αποτέλεσμα μιας μόνο κυβέρνησης, αλλά μια μακροχρόνια διαδικασία που ξεκίνησε από τις αρχές της δεκαετίας του ΄80 και "φούντωσε" ...

Εφιάλτης στον δρόμο για τις κάλπες: Το νέο τοπίο που θα προκύψει μετά τις Eκλογές

Πριν από 14 χρόνια το εκλογικό «στάτους» της Μεταπολίτευσης τινάχθηκε στον αέρα. Ο ισχυρός δικομματισμός που χαρακτήριζε ως τότε τη λειτουργία της Γ’ Ελληνικής Δημοκρατίας κατέρρευ...

Φόρτωση άρθρων...