Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

Αστυπάλαια: Selfie με τον Μητσοτάκη μετά από αίτημα σε… πλακάτ

Παρασκήνιο

Selfie με έναν νεαρό έβγαλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην Αστυπάλαια, ικανοποιώντας το αίτημά του που έκανε γνωστό μέσω… πλακάτ.

Ο πρωθυπουργός είδε τον νεαρό με το πλακάτ που έγραφε «Πρόεδρε θέλω selfie» και τον φώναξε κοντά του.

«Όλα τα αιτήματα τα ικανοποιούμε» είπε προς τον νεαρό και αφού τους απαθανάτισαν μαζί οι φωτογράφοι που ήταν εκεί, στη συνέχεια έβγαλαν και selfie.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης «ανέβασε» τη σχετική φωτογραφία στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ενώ έκανε και το απαραίτητο story.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kyriakos Mitsotakis (@kyriakos_)

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Τα σενάρια για τρεις κάλπες το 2027 και πώς ο Μητσοτάκης θα αποτρέψει την πολιτική αστάθεια

Οι "μηχανές" των κομμάτων έχουν "ζεσταθεί" για τα καλά ενόψει των εκλογών της άνοιξης του 2027, όπως έχει διαβεβαιώσει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Η ανάδυση νέων πόλων, ...

Φόρτωση άρθρων...