Παρασκευή
26 Ιουνίου 2026

Γεωργιάδης για τους κουκουλοφόρους μάρτυρες της Novartis: Μας έλεγαν ότι είναι τίμιοι άνθρωποι, αλλά πήραν 56 εκατομμύρια

Παρασκήνιο

Τις ιλιγγιώδεις αμοιβές στους προστατευόμενους μάρτυρες της Novartis  σχολιάζει με ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ, ο υπουργός Υγείας και αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αδωνις Γεωργιάδης.

Ο κ. Γεωργιάδης τονίζει με έμφαση ότι πλέον δεν υπάρχει κανένας λόγος για τη μη άρση του καθεστώτος προστασίας και όπως αναφέρει το μείζον πλέον είναι να μάθουμε ποιοι τους έβαλαν να κάνουν τις ψευδείς καταγγελίες.

«56.000.000€ μοιράστηκαν οι Μάρτυρες Δημοσίου Συμφέροντος που υποτίθεται βάσει του Νόμου λαμβάνουν το καθεστώς Προστασίας μόνον εάν δεν προσδοκούν σε κάποιου είδους αμοιβή…θυμάστε τί μας έλεγαν τότε: «είναι κάποιοι τίμιοι άνθρωποι που δεν αντέχουν άλλο να βλέπουν την διαφθορά κλπ» ο δε ένας, ο κ. Φιλίστωρ Δεστεμπασίδης είναι ήδη φυλακή για άλλη απάτη… και η Ελληνική Δικαιοσύνη ακόμη το σκέπτεται εάν θα άρει το καθεστώς προστασίας τους για να μάθουμε ποιοι τους έβαλαν να τα πούν…» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Άδωνις Γεωργιάδης.

To θέμα των αμοιβών που μοιράστηκαν οι μάρτυρες, αποκαλύπτει η εφημερίδα «Πρώτο ΘΕΜΑ» της Κυριακής.

Δείτε την ανάρτησή του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη:

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ποιοι «έσκαψαν» τον... λάκκο της χώρας με το ανεξέλεγκτο δημόσιο χρέος - Τι δείχνει η πορεία των τελευταίων 60 ετών

Η διόγκωση του ελληνικού δημοσίου χρέους δεν ήταν αποτέλεσμα μιας μόνο κυβέρνησης, αλλά μια μακροχρόνια διαδικασία που ξεκίνησε από τις αρχές της δεκαετίας του ΄80 και "φούντωσε" ...

Τι σημαίνει μια Ελλάδα σε πολιτική αστάθεια - Τα σενάρια για τη διακυβέρνηση της χώρας

Η ελληνική πολιτική σκηνή έχει βρεθεί πολλές φορές σε οριακά σημεία καμπής που καθορίζουν την πορεία της χώρας για δεκαετίες, λόγω ανεύθυνων επιλογών, τραγικής αδράνειας και εγκλημ...

Φόρτωση άρθρων...