Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Γεύμα Σακελλαροπούλου-Τασούλα στο Παγκράτι

Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου και ο Κώστας Τασούλας έφαγαν μαζί σήμερα το μεσημέρι σε εστιατόριο στο Παγκράτι.

Η τηλεκριτικός Πόπη Διαμαντάκου, η οποία βρισκόταν τυχαία σε ιταλικό εστιατόριο στο Παγκράτι, είδε την απερχόμενη και τον επόμενο Πρόεδρο της Δημοκρατίας να γευματίζουν μαζί.

Σε ανάρτησή της στο Facebook η Πόπη Διαμαντάκου έγραψε: «Μόλις τελείωσαν το γεύμα τους η πρώην ΠτΔ και ο νυν ΠτΔ, εδώ δίπλα στο Fatsio. Πρώτη φορά συμβαίνει κάτι τέτοιο απ' όσο θυμόμαστε, η μικρή παρέα που βρέθηκε εδώ και χάζεψε το γεγονός. Μας άρεσε το ανεπίσημο, που έμοιαζε αυθόρμητο και ήταν πολύ συμπαθητική εικόνα να γίνεται η αλλαγή σκυτάλης πάνω από ένα πιάτο καλό ελληνικό φαγητό, σε ένα παλιό, παραδοσιακό και καθόλου φανταχτερό εστιατόριο, με παλιακή ατμόσφαιρα, που "μεγάλωσε" γενιές Αθηναίων. Κράτησε 1.30 ώρα αυτή η συνάντηση και δεν έχει σημασία τι είπαν, αλλά τι συμβόλιζαν οι δύο τους».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ποιοι «έσκαψαν» τον... λάκκο της χώρας με το ανεξέλεγκτο δημόσιο χρέος - Τι δείχνει η πορεία των τελευταίων 60 ετών

Η διόγκωση του ελληνικού δημοσίου χρέους δεν ήταν αποτέλεσμα μιας μόνο κυβέρνησης, αλλά μια μακροχρόνια διαδικασία που ξεκίνησε από τις αρχές της δεκαετίας του ΄80 και "φούντωσε" ...

Τι... λένε τα γκάλοπ για τους πολιτικούς συσχετισμούς και πώς αναδιατάσσεται το σκηνικό με τα νέα κόμματα

Το νέο πολιτικό σκηνικό αναδιατάσσεται σε αξιοσημείωτο βαθμό από την είσοδο των δύο νέων κομμάτων, της Ελληνικής Αριστερής Συμπαράταξης (ΕΛ.Α.Σ.) του Αλέξη Τσίπρα και της "Ελπίδας ...

Φόρτωση άρθρων...