Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

ΜέΡα25: Ανεξαρτητοποιήθηκε η βουλευτής Αγγελική Αδαμοπούλου

Την αποχώρηση της Αγγελικής Αδαμοπούλου από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΜέΡΑ25 ανακοίνωσε ο γενικός γραμματέας του κόμματος Γιάνης Βαρουφάκης.

«Με την συνείδηση ήσυχη, ότι κανένα κόμμα δεν έχει σταθεί σε βουλεύτριά του όπως το ΜέΡΑ25 στην Αγγελική Αδαμοπούλου, της εύχομαι κάθε επιτυχία στο νέο της κόμμα... τώρα που μύρισαν εκλογές. Την Ημέρα της Γυναίκας εμείς είμαστε στους δρόμους – για τις γυναίκες όχι για τα αξιώματα», αναφέρει σε ανάρτησή του στο twitter.

Η βουλευτής Α' Αθηνών, Αγγελική Αδαμοπούλου, έστειλε επιστολή προς τον Πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα, με την οποία ανακοινώνει την ανεξαρτητοποίησή. Παράλληλα, η βουλευτής καταγγέλλει αντιδημοκρατικές πρακτικές στην λειτουργία του ΜέΡΑ25.  

Πριν από μερικούς μήνες είχε αποχωρήσει από το ΜεΡΑ25 και η βουλευτής Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνα Αδάμου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Τα σενάρια για τρεις κάλπες το 2027 και πώς ο Μητσοτάκης θα αποτρέψει την πολιτική αστάθεια

Οι "μηχανές" των κομμάτων έχουν "ζεσταθεί" για τα καλά ενόψει των εκλογών της άνοιξης του 2027, όπως έχει διαβεβαιώσει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Η ανάδυση νέων πόλων, ...

Εφιάλτης στον δρόμο για τις κάλπες: Το νέο τοπίο που θα προκύψει μετά τις Eκλογές

Πριν από 14 χρόνια το εκλογικό «στάτους» της Μεταπολίτευσης τινάχθηκε στον αέρα. Ο ισχυρός δικομματισμός που χαρακτήριζε ως τότε τη λειτουργία της Γ’ Ελληνικής Δημοκρατίας κατέρρευ...

Φόρτωση άρθρων...