Κυριακή
14 Δεκεμβρίου 2025

Οι διαφημιστές και οι στενές σχέσεις με τους εκδοτικούς βόθρους

Παρασκήνιο

Η ιστορία που θα διηγηθώ σήμερα ανταποκρίνεται πέρα ως πέρα στην πραγματικότητα. Έχει ως πρωταγωνιστές δύο διαφημιστές από τη μία και κάτι «εγνωσμένης» αξίας δημοσιογράφους – εκβιαστές από την άλλη.

Οι διαφημιστές που το παίζουν συστημικοί και σαλονάτοι, σε πολλές από τις δουλειές που κάνουν χρησιμοποιούν συγκεκριμένα εκδοτικά μαγαζιά για να στείλουν τα μηνύματα τους.

Εσχάτως, έχει γίνει γνωστή η παρασκηνιακή τους δράση, αφού αν ξεφυλλίσει κανείς τις εφημερίδες – πιστόλια, δεν θα βρει ούτε μία αρνητική κουβέντα για την αφεντιά τους.

Απεναντίας, είναι πολλά τα κείμενα για τους «εχθρούς» τους, που δημοσιεύουν τα… συνεργαζόμενα έντυπα. Πολύ σύντομα θα αποκαλυφθούν στοιχεία, με τα οποία θα τρίβει τα μάτια του, ακόμη και ο πρόεδρος Κυριάκος, αφού σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποψιαστεί το παιχνίδι που παίζεται στην κυριολεξία στην πλάτη του, με τις πλάτες του.

Επίσης έχω την αίσθηση ότι όταν θα ξεμπροστιαστούν οι πρωταγωνιστές του παρασκηνίου θα χάσουν τον ύπνο τους και κάτι κυβερνητικοί, που ερήμην του πρωθυπουργού, συχνάζουν στα πέριξ των εκδοτικών βόθρων.

Πηγή: powergame.gr

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Οι επιδιώξεις Τσίπρα μέσα από το... πολύχρονο ταξίδι προς την «Ιθάκη» και το (ανέκδοτο) δράμα του ΠΑΣΟΚ

Η "εξορία" παλαιών... συντρόφων του Τσίπρα στα άνω θεωρεία του "Παλλάς" κατά την παρουσίαση του βιβλίου "Ιθάκη" αποδεικνύει πόσο άφιλος και παρτάκιας είναι, αν και μπορούμε να του ...

Γιατί το 2026 θα «λάμψει» περισσότερο το ελληνικό success story - Τι πρέπει να πράξει η κυβέρνηση για να μη βρεθεί προ εκπλήξεων

Το success story της Ελλάδας αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για τη διεθνή επενδυτική κοινότητα, ενώ το γεγονός ότι ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκος Πιερρακάκ...

Φόρτωση άρθρων...