Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Κορωνοϊός – Εκανε την τρίτη δόση εμβολίου η Νατάσα Παζαΐτη – Εικόνα από τον εμβολιασμό της

Παρασκήνιο

Στο εμβολιαστικό κέντρο Χαλανδρίου βρέθηκε η σύζυγος του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, Νατάσα Παζαΐτη, προκειμένου να κάνει την τρίτη δόση εμβολίου κατά του κοροναϊού.

Η κ. Παζαίτη εμβολιάστηκε με την τρίτη δόση, ως ιατρός – χειρουργός και προχώρησε σε ανάρτηση στον λογαριασμό της στο instagram, με φωτογραφία από τον εμβολιασμό της, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για θωράκιση έναντι της πανδημίας.

«Εμβολιαστικό Κέντρο Χαλανδρίου, 3η δόση εμβολίου Covid-19. Σπάμε την αλυσίδα μετάδοσης του Covid-19. Κάνουμε το ατομικό μας καθήκον, συλλογικό» αναφέρει στην ανάρτησή της.

Δείτε την ανάρτησή της

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Νατάσα Παζαΐτη (@natasapazaitibhc)

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ποια είναι η γκάφα... απελπισίας του Ανδρουλάκη με τις δωρεάν μετακινήσεις για νέους

Στην πολιτική αρένα, η σπουδή για την κατάθεση ελκυστικών και... μόνο φιλολαϊκών προτάσεων συχνά οδηγεί σε σοβαρά σφάλματα σχεδιασμού. Η πρόσφατη εξαγγελία του προέδρου του ΠΑΣΟ...

Τι σημαίνει μια Ελλάδα σε πολιτική αστάθεια - Τα σενάρια για τη διακυβέρνηση της χώρας

Η ελληνική πολιτική σκηνή έχει βρεθεί πολλές φορές σε οριακά σημεία καμπής που καθορίζουν την πορεία της χώρας για δεκαετίες, λόγω ανεύθυνων επιλογών, τραγικής αδράνειας και εγκλημ...

Φόρτωση άρθρων...