Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Εξιτήριο από το νοσοκομείο πήρε ο Οικουμενικός Πατριάρχης

Πλανήτης

Εξιτήριο έλαβε σήμερα, Δευτέρα 25 Οκτωβρίου, από το νοσοκομείο της Ουάσινγκτον ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος.

«Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι ο Παναγιώτατος πνευματικός μας πατέρας εξήλθε του νοσοκομείου. Είναι καλά στην υγεία του και θα συνεχίσει κανονικά το πρόγραμμα της επίσημης επίσκεψής του», αναφέρει σε ανάρτησή του στο Twitter ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος.

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης αναμένεται να συνεχίσει σήμερα κανονικά το πρόγραμμά του.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Τραμπ κατά Γερουσίας: Έκαναν τη δουλειά μου πιο δύσκολη, το Ιράν ήταν έτοιμο να καταρρεύσει

Ο Ντόναλντ Τραμπ άσκησε δριμεία κριτική στη Γερουσία, μετά την έγκριση ψηφίσματος που ζητά τον τερματισμό του πολέμου με το Ιράν. Ο Αμερικανός πρόεδρος χαρακτήρισε την πρωτοβουλία ...

Φόρτωση άρθρων...