Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

G20: Ζελένσκι και Πούτιν προσκλήθηκαν στην Σύνοδο στην Ινδονησία

Πλανήτης

Στη σύνοδο της G20 στην Ινδονησία έχουν προσκληθεί οι Πρόεδροι της Ουκρανίας και της Ρωσίας, Βολιντιμίρ Ζελένσκι και Βλαντιμίρ Πούτιν, αντίστοιχα. 

Την είδηση μεταδίδει το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων και σύμφωνα με αυτήν, οι πρόεδροι της Ρωσίας και της Ουκρανίας έλαβαν πρόσκληση για την Σύνοδο των G20 στην Ινδονησία.

Αρχικά οι βλέψεις ήταν να μην προσκληθεί η Ρωσία, κάτι που θα μετέτρεπε τη Σύνοδο των G20 σε G19. Ωστόσο η Ινδονησία, στην πρωτεύουσα της οποίας, το Μπαλί, θα λάβει χώρα η Σύνοδος των G20 επέμεινε προκειμένου να προσκληθούν όλες οι χώρες.

Ο Βλαντιμίρ Πούτιν θέλει να μεταβεί στην Σύνοδο παραμένει αμφίβολο αν θα δεχθούν να παραβρεθούν άλλοι ξένοι ηγέτες στον ίδιο χώρο με έναν άνθρωπο που έχει αιματοκυλήσει μια ολόκληρη χώρα.

Την περασμένη εβδομάδα η υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ, Τζάνετ Γιέλεν, αποχώρησε από την σύνοδο των ομολόγων της G20 μαζί με τον Βρετανό και Καναδό υπουργό Οικονομικών όταν άρχισε η ομιλία μέσω τηλεδιάσκεψης του υπουργού Οικονομικών της Ρωσίας, Άντον Σιλουάνοφ.

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λαβρόφ: Η Ευρώπη ξαναγίνεται η βασική απειλή για την παγκόσμια ειρήνη και ασφάλεια

Η Ρωσία εκτίμησε ότι οι ΗΠΑ απομακρύνονται από τον ρόλο του «αμερόληπτου μεσολαβητή» στις διαπραγματεύσεις για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία, δήλωσε σήμερα ο Ρώσος υπουρ...

BBC: Εργατικοί βουλευτές προσπαθούν να αποτρέψουν παράδοση της ηγεσίας στον Μπέρναμ

Τουλάχιστον δύο βουλευτές των Εργατικών εξετάζουν το ενδεχόμενο να υποβάλουν υποψηφιότητα για την ηγεσία, ώστε να αποτρέψουν τον Αντι Μπέρναμ να γίνει πρωθυπουργός χωρίς να προηγηθ...

Φόρτωση άρθρων...