Άλλαξε, τουλάχιστον στο ένα σημείο, η επίμαχη αναφορά «Μακεδονία» σε περίπτερο της γειτονικής χώρας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Βερολίνου (ΙΤΒ), καθώς σύμφωνα με πληροφορίες υπήρξε αντίδραση της ελληνικής πρεσβείας.
Η αλλαγή έγινε προκειμένου να μην δημιουργείται σύγχυση για την επίσημη ονομασία κράτους. Ωστόσο, όπως φαίνεται, όλα τα υπόλοιπα έμειναν ως είχαν.
Σημειώνεται ότι η γειτονική χώρα διαφημιζόταν με τα logo «Macedonia your next destination» και «Macedonia Timeless», τα οποία αναγράφονταν στην πρόσοψη του περιπτέρου της, όπως έδειχνε φωτογραφία, ενώ με μικρότερα γράμματα αναγραφόταν «Οργανισμός Τουρισμού της Βόρειας Μακεδονίας».
Πάντως, εξακολουθεί να πρόκειται για ένα περιστατικό που συνιστά απόδειξη του πόσο προβληματική είναι η Συμφωνία των Πρεσπών και πόσες μαύρες τρύπες έχει αφήσει.
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις