Η ιστορία της C-Class αρχίζει το 1982, όταν έγινε το λανσάρισμα της 190 στην μεσαία κατηγορία.
Καθώς ήταν το μικρότερο μοντέλο τότε στην οικογένεια της Mercedes-Benz, κέρδισε σύντομα το προσωνύμιο «Baby Benz».
Σχεδόν τέσσερις δεκαετίες αργότερα και έχοντας καταγράψει πάνω από 10 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, η C-Class εξακολουθεί να αποτελεί πυλώνα για την Mercedes-Benz, όντας πιο ώριμη από ποτέ.
Σπορ και ταυτόχρονα κομψή
Πέρα από την παρουσία turbo, οι κινητήρες βενζίνης και diesel της νέας C-Class διαθέτουν ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG) για έξυπνη υποβοήθηση στις χαμηλές στροφές.
Το ήπιο υβριδικό σύστημα δεύτερης γενιάς εξασφαλίζει την εξαιρετική απόδοση ισχύος. Το ISG χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt που προσφέρει λειτουργίες όπως ελεύθερη κύλιση, ενίσχυση ή ανάκτηση ενέργειας και συμβάλλει στη σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου.
Με το σύστημα αυτό η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται πολύ γρήγορα και άνετα, με αποτέλεσμα η λειτουργία Start/Stop να μην γίνεται σχεδόν καθόλου αντιληπτή από τον οδηγό, όπως και η μετάβαση από την κύλιση με τον κινητήρα απενεργοποιημένο έως την έντονη επιτάχυνση με τον κινητήρα σε λειτουργία. Στο ρελαντί, η έξυπνη αλληλεπίδραση ανάμεσα στο ISG και τον κινητήρα εσωτερικής καύσης διασφαλίζει μία εξαιρετικά ομαλή λειτουργία.
ΠΗΓΗ : motorone.gr