Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Η Ουγγαρία επαναλειτούργησε την πρεσβεία της στο Κίεβο

Πλανήτης

Η Ουγγαρία μετέφερε την πρεσβεία της στην Ουκρανία πίσω στο Κίεβο από το Λβιβ καθώς η κατάσταση ασφαλείας στην ουκρανική πρωτεύουσα συνεχίζει να βελτιώνεται, ανακοίνωσε σήμερα ο Ούγγρος υπουργός Εξωτερικών Πέτερ Σιγιάρτο.

Σε ένα βίντεο που ανήρτησε στο Facebook, ο Σιγιάρτο είπε ότι η μετακίνηση του προσωπικού της πρεσβείας ολοκληρώθηκε μέσα στο Σαββατοκύριακο και πως η πρεσβεία στο Κίεβο λειτουργεί ήδη.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ρούμπιο: «Καμία τελική συμφωνία με το Ιράν δεν θα επιτρέπει διόδια στα Στενά του Ορμούζ»

Ο Μάρκο Ρούμπιο δήλωσε ότι το Ιράν δεν θα μπορεί να επιβάλει διόδια στα Στενά του Ορμούζ στο πλαίσιο οποιασδήποτε τελικής συμφωνίας με τις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο υπουργός Εξωτερικών...

Φόρτωση άρθρων...