Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Η Ουκρανία έπληξε τον αγωγό πετρελαίου «Ντρούζμπα» στην Ρωσία (Video)

Πλανήτης

Η Ουκρανία έπληξε τον αγωγό πετρελαίου «Ντρούζμπα» στην περιοχή Ταμπόφ στην κεντρική Ρωσία. Αυτό έκανε γνωστό πηγή προσκείμενη στη στρατιωτική υπηρεσία ασφαλείας της Ουκρανίας (GUR).

Αυτή είναι η πέμπτη ουκρανική επίθεση στον αγωγό ο οποίος τροφοδοτεί με ρωσικό πετρέλαιο τη Σλοβακία και την Ουγγαρία, σύμφωνα με το Reuters.

Η Σλοβακία και η Ουγγαρία εξακολουθούν να προμηθεύονται ενεργειακά προϊόντα από τη Ρωσία, ακόμη και αφότου οι άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έκοψαν τους δεσμούς μετά την εισβολή της στην Ουκρανία το 2022.

Ουκρανικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι στην επίθεση χρησιμοποιήθηκαν εκρηκτικά που πυροδοτήθηκαν εξ αποστάσεως με τηλεχειρισμό.

Η σλοβακική διαχειρίστρια εταιρεία του αγωγού και η ουγγρική εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου ανακοίνωσαν αργότερα σήμερα ότι ο εφοδιασμός μέσω του αγωγού «Ντρούζμπα» πραγματοποιείται κανονικά. Δεν υπήρξαν σχόλια εκ μέρους της Ρωσίας.

Η Ουκρανία επιτέθηκε στον αγωγό μία φορά τον Μάρτιο, δύο φορές τον Αύγουστο και μια φορά τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους.

Το Κίεβο είπε ότι οι επιθέσεις που πραγματοποιεί σε ενεργειακούς στόχους σε απάντηση στις συνεχιζόμενες επιθέσεις της Ρωσίας στην Ουκρανία, στοχεύουν στην υπονόμευση της συνολικής πολεμικής προσπάθειας της Μόσχας.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ο Ρούτε συναντά τον Τραμπ εν μέσω εντάσεων για το Ιράν και το μέλλον του ΝΑΤΟ

Ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ Μαρκ Ρούτε αναμένεται να συναντηθεί σήμερα με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο καθώς επιδιώκει να αποκλιμακώσει την ένταση μεταξύ ...

Τραμπ κατά Γερουσίας: Έκαναν τη δουλειά μου πιο δύσκολη, το Ιράν ήταν έτοιμο να καταρρεύσει

Ο Ντόναλντ Τραμπ άσκησε δριμεία κριτική στη Γερουσία, μετά την έγκριση ψηφίσματος που ζητά τον τερματισμό του πολέμου με το Ιράν. Ο Αμερικανός πρόεδρος χαρακτήρισε την πρωτοβουλία ...

Φόρτωση άρθρων...