Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

ΗΠΑ – Στην αγκαλιά του ΝΑΤΟ σπρώχνουν την Ουκρανία και την Γεωργία

Πλανήτης

Ο Αμερικανός υπουργός Άμυνας Λόιντ Όστιν αναχώρησε σήμερα για την Ευρώπη, όπου και θα επιδιώξει να διαβεβαιώσει την Ουκρανία και τη Γεωργία ότι η πόρτα του ΝΑΤΟ είναι ανοιχτή για τις δύο χώρες, σύμφωνα με μία ανακοίνωση του αμερικανικού Πενταγώνου.

«Ο Όστιν θα τονίσει τόσο στη Γεωργία, όσο και στην Ουκρανία ότι υπάρχει μία ανοιχτή πόρτα στο ΝΑΤΟ και θα ενθαρρύνει τις δύο χώρες, για να κάνουν τις απαραίτητες αλλαγές, ώστε να είναι ποιοτικά κατάλληλες για την ένταξή τους, στην αμυντική συμμαχία» ανέφερε η ίδια ανακοίνωση.

«Ευημερούσα Ευρώπη»



Ο υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ πριν από την αναχώρησή του, ανέφερε σε μία ανάρτησή του στο Twitter ότι προσβλέπει στις συναντήσεις του με τους ομολόγους του στην Ουκρανία, στη Γεωργία και στη Ρουμανία, ώστε να ενισχύσει τη δέσμευση της Αμερικής «για μία ασφαλή, σταθερή και ευημερούσα Ευρώπη».

Ο ίδιος, θα μιλήσει στους ηγέτες των χωρών για την ασφάλεια στη Μαύρη Θάλασσα και θα επιδιώξει να ενισχύσει τη συνεργασία μεταξύ των τριών παραθαλάσσιων χωρών.

Η επίσκεψη του Όστιν θα ολοκληρωθεί στις Βρυξέλλες, όπου και θα λάβει μέρος στην πρώτη διάσκεψη των υπουργών Άμυνας του ΝΑΤΟ που γίνεται με φυσική παρουσία, από την έναρξη της πανδημίας και μετά.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ο Ρούτε συναντά τον Τραμπ εν μέσω εντάσεων για το Ιράν και το μέλλον του ΝΑΤΟ

Ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ Μαρκ Ρούτε αναμένεται να συναντηθεί σήμερα με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο καθώς επιδιώκει να αποκλιμακώσει την ένταση μεταξύ ...

Τραμπ κατά Γερουσίας: Έκαναν τη δουλειά μου πιο δύσκολη, το Ιράν ήταν έτοιμο να καταρρεύσει

Ο Ντόναλντ Τραμπ άσκησε δριμεία κριτική στη Γερουσία, μετά την έγκριση ψηφίσματος που ζητά τον τερματισμό του πολέμου με το Ιράν. Ο Αμερικανός πρόεδρος χαρακτήρισε την πρωτοβουλία ...

Φόρτωση άρθρων...