Πέμπτη
25 Ιουνίου 2026

Κορωνοϊός: Το Χονγκ Κονγκ ενέκρινε τη χρήση του εμβολίου Sinovac στα παιδιά ηλικίας 3-17 ετών

Το Χονγκ Κονγκ ενέκρινε τη μείωση του ηλικιακού ορίου από τα 18 στα 3 έτη για την χορήγηση του εμβολίου της κινεζικής Sinovac Biotech κατά της COVID-19, καθώς συνεχίζει μια ευρύτερη εκστρατεία για να δώσει κίνητρα στους 7,5 εκατομμύρια κατοίκους του να εμβολιαστούν κατά της νόσου που προκαλεί ο νέος κορωνοϊός.

«Οι έφηβοι ηλικίας 12 ως 17 ετών θα έχουν προτεραιότητα στην χορήγηση του εμβολίου CoronaVac, με την προοπτική επέκτασής της στα παιδιά μικρότερης ηλικιακής ομάδας σε μεταγενέστερο στάδιο», διευκρίνισε η υπουργός Τροφίμων και Υγείας του Χονγκ Κονγκ Σοφία Τσαν σε ανακοίνωσή της που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.

Σύμφωνα με αυτήν, το υπουργείο θεωρεί ότι τα οφέλη από την έγκριση της διεύρυνσης της ηλικιακής ομάδας που θα μπορεί να κάνει το εμβόλιο, ώστε να καλυφθούν οι ηλικίες 3 ως 17 ετών, «αντισταθμίζουν τους κινδύνους».

Κυβερνητική συμβουλευτική επιτροπή του Χονγκ Κονγκ για τα εμβόλια κατά της COVID-19 είχε προηγουμένως συστήσει στο υπουργείο Υγείας να εγκρίνει το νέο ηλικιακό όριο, προστίθεται στην ανακοίνωση.

Η επέκταση του ηλικιακού ορίου στα παιδιά από τριών ετών γίνεται την ώρα που η εκστρατεία ανοσοποίησης στο Χονγκ Κονγκ, η οποία άρχισε τον Φεβρουάριο, υστερεί έναντι άλλων ανεπτυγμένων οικονομικά περιοχών, καθώς περίπου το 67% του πληθυσμού του έχει εμβολιαστεί πλήρως και με τις δύο δόσεις είτε του εμβολίου της Sinovac είτε της γερμανικής BioNTech.

Σε ξεχωριστή ανακοίνωσή της χθες, Παρασκευή, η κυβέρνηση του Χονγκ Κονγκ αναφέρει ότι αγόρασε επιπλέον 1 εκατομμύριο δόσεις του εμβολίου κατά της COVID-19 της BioNTech για την χορήγηση της τρίτης δόσης εμβολίου κατά της νόσου.

Το Χονγκ Κονγκ έχει ακολουθήσει το παράδειγμα του Πεκίνου στην διατήρηση αυστηρών ταξιδιωτικών περιορισμών για να αποτρέψει την εμφάνιση νέων εστιών του νέου κορωνοϊού, σε αντίθεση με μια παγκόσμια τάση για άνοιγμα και ζωή μαζί με τον ιό.

Ομάδες άσκησης πιέσεων διεθνών επιχειρήσεων έχουν προειδοποιήσει το Χονγκ Κονγκ ότι μπορεί να χάσει το χάρισμα και επενδύσεις, όπως επίσης και όσον αφορά την ανταγωνιστική του θέση έναντι άλλων αντίπαλων οικονομικών κόμβων, όπως η Σιγκαπούρη, αν δεν χαλαρώσει τους ταξιδιωτικούς του περιορισμούς.

Παρά τα ελάχιστα πρόσφατα τοπικά κρούσματα και ένα περιβάλλον ουσιαστικά απαλλαγμένο από την COVID-19, το Χονγκ Κονγκ επιβάλλει υποχρεωτική καραντίνα σε ξενοδοχείο έως και 21 ημερών για τις αφίξεις από τις περισσότερες χώρες με δαπάνη των ταξιδιωτών.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ασύλληπτες εικόνες καταστροφής στη Βενεζουέλα από διπλό σεισμό 7,5 και 7,2 Ρίχτερ - Φόβοι για χιλιάδες νεκρούς (βίντεο-σοκ)

Ο διπλός πολύ ισχυρός σεισμός, μεγέθους 7,2 και 7,5 βαθμών, ο οποίος έπληξε τη Βενεζουέλα στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον 32 ανθρώπους, ενώ άλλοι 700 και πλέον τραυματίστηκαν, σύμφω...

Φον ντερ Λάιεν: Σήμερα η εκταμίευση της πρώτης δόσης του δανείου των 90 δισ. ευρώ προς την Ουκρανία

Η Ουκρανία έλαβε 3,2 δισεκατομμύρια ευρώ ως πρώτη δόση στο πλαίσιο του δανείου στήριξης ύψους 90 δισεκατομμυρίων ευρώ της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως ανακοίνωσε η Ούρσουλα φον ντερ Λάι...

Φόρτωση άρθρων...