Σαββάτο
27 Ιουνίου 2026

Μπάιντεν μετά τη G7: Στηρίζουμε τον ουκρανικό λαό και την κυβέρνηση Ζελένσκι

Πλανήτης

«Στηρίζουμε τον ουκρανικό λαό και την κυβέρνηση Ζελένσκι που αντιστέκονται ηρωικά στην επιθετική στρατιωτική πολιτική του προέδρου Πούτιν», το μήνυμα που έστειλε ο Αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν μετά τη Σύνοδο της G7.

Ειδικότερα, ο πλανητάρχης ανέβασε δύο φωτογραφίες στον λογαριασμό του στο Twitter κι έγραψε τα εξής: «Ήμουν περήφανος που συνάντησα τους συντρόφους ηγέτες της G7 σήμερα. Παραμένουμε αποφασισμένοι να στηρίξουμε τους ανθρώπους της Ουκρανίας και την κυβέρνησή της που αντιστέκονται ηρωικά στην επιθετική στρατιωτική πολιτική του προέδρου Πούτιν και υπερασπίζονται την εδαφική τους ακεραιότητα».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λίβανος: Το εθνικό πρακτορείο ειδήσεων της χώρας αναφέρει ισραηλινά πλήγματα στον νότο

Οι ισραηλινές δυνάμεις πραγματοποίησαν επιθέσεις με μη επανδρωμένα αεροσκάφη και αεροπορικές επιδρομές στο νότιο Λίβανο το Σάββατο, σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων του Λι...

Πολιτικές εξελίξεις στη Σερβία: Παραιτείται ο πρόεδρος, Αλεξάνταρ Βούτσιτς – Ανακοίνωσε πρόωρες εκλογές

Ο πρόεδρος της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς ανακοίνωσε το Σάββατο την πρόθεσή του να παραιτηθεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες, προκηρύσσοντας ταυτόχρονα πρόωρες προεδρικές και βουλευτ...

Φόρτωση άρθρων...