Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

NASA: Τον Φεβρουάριο θα επιστρέψουν οι δύο αποκλεισμένοι αστροναύτες με όχημα της SpaceX

Πλανήτης

Η NASA ανακοίνωσε πως οι εδώ και δύο μήνες αποκλεισμένοι στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, αστροναύτες, θα επιστρέψουν στη Γη τον Φεβρουάριο του 2025.

Η NASA αποφάσισε το Σάββατο ότι είναι πολύ επικίνδυνο να φέρει τους δύο αστροναύτες πίσω στη Γη με την προβληματική νέα κάψουλα της Boeing και θα πρέπει να περιμένουν ώστε να επιστρέψουν τελικά με ένα διαστημόπλοιο της SpaceX, αναγωνίστριας της Boeing.

Οι αστροναύτες Μπουτς Γουίλμορ και Σούνι Ουίλιαμς έφτασαν στον ΔΣΣ τον Ιούνιο και αναμενόταν να παραμείνουν εκεί για οκτώ ημέρες. Ωστόσο, το σκάφος τους παρουσίασε πολυάριθμες διαρροές ηλίου και άλλα τεχνικά προβλήματα, εγείροντας αμφιβολίες για το αν θα μπορούσε να μεταφέρει τους δυο αστροναύτες πίσω στη Γη με ασφάλεια.

Η Boeing δεν συμμετείχε στη συνέντευξη Τύπου του Σαββάτου από τη NASA, αλλά δημοσίευσε μια δήλωση: «Η Boeing συνεχίζει να εστιάζει, πρώτα και κύρια, στην ασφάλεια του πληρώματος και του διαστημικού σκάφους. Εκτελούμε την αποστολή όπως καθορίστηκε από τη NASA και προετοιμάζουμε το διαστημόπλοιο για μια ασφαλή και επιτυχή επιστροφή χωρίς πλήρωμα».

Aνώτερος μηχανικός που ειδικεύεται στην αεροδιαστημική και την άμυνα, είπε ότι η NASA έκανε τη σωστή επιλογή.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Τραμπ για Ιράν: Θα συμφωνήσουν να υποβάλλονται σε επιθεωρήσεις για τα οπλικά τους συστήματα

Στο κρίσιμο ζήτημα των επιθεωρήσεων του ιρανικού οπλοστασίου αναφέρθηκε ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, υπογραμμίζοντας την ανάγκη ελέγχων για τη διασφάλιση της «εντιμότητας» γ...

Ο Τραμπ επιστρέφει στη συμφωνία Ομπάμα για τα πυρηνικά του Ιράν, την οποία είχε χαρακτηρίσει καταστροφική

Όλο και πιο κοντά στην επίτευξη συμφωνίας βρίσκονται ΗΠΑ και Ιράν όπως προκύπτει από τις συνομιλίες των δύο πλευρών βάζοντας οριστικά τέλος στον πόλεμο. Ο Τραμπ φαίνεται να καταλήγ...

Φόρτωση άρθρων...