Τρίτη
23 Ιουνίου 2026

NASA: Τον Φεβρουάριο θα επιστρέψουν οι δύο αποκλεισμένοι αστροναύτες με όχημα της SpaceX

Πλανήτης

Η NASA ανακοίνωσε πως οι εδώ και δύο μήνες αποκλεισμένοι στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, αστροναύτες, θα επιστρέψουν στη Γη τον Φεβρουάριο του 2025.

Η NASA αποφάσισε το Σάββατο ότι είναι πολύ επικίνδυνο να φέρει τους δύο αστροναύτες πίσω στη Γη με την προβληματική νέα κάψουλα της Boeing και θα πρέπει να περιμένουν ώστε να επιστρέψουν τελικά με ένα διαστημόπλοιο της SpaceX, αναγωνίστριας της Boeing.

Οι αστροναύτες Μπουτς Γουίλμορ και Σούνι Ουίλιαμς έφτασαν στον ΔΣΣ τον Ιούνιο και αναμενόταν να παραμείνουν εκεί για οκτώ ημέρες. Ωστόσο, το σκάφος τους παρουσίασε πολυάριθμες διαρροές ηλίου και άλλα τεχνικά προβλήματα, εγείροντας αμφιβολίες για το αν θα μπορούσε να μεταφέρει τους δυο αστροναύτες πίσω στη Γη με ασφάλεια.

Η Boeing δεν συμμετείχε στη συνέντευξη Τύπου του Σαββάτου από τη NASA, αλλά δημοσίευσε μια δήλωση: «Η Boeing συνεχίζει να εστιάζει, πρώτα και κύρια, στην ασφάλεια του πληρώματος και του διαστημικού σκάφους. Εκτελούμε την αποστολή όπως καθορίστηκε από τη NASA και προετοιμάζουμε το διαστημόπλοιο για μια ασφαλή και επιτυχή επιστροφή χωρίς πλήρωμα».

Aνώτερος μηχανικός που ειδικεύεται στην αεροδιαστημική και την άμυνα, είπε ότι η NASA έκανε τη σωστή επιλογή.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

BBC: Εργατικοί βουλευτές προσπαθούν να αποτρέψουν παράδοση της ηγεσίας στον Μπέρναμ

Τουλάχιστον δύο βουλευτές των Εργατικών εξετάζουν το ενδεχόμενο να υποβάλουν υποψηφιότητα για την ηγεσία, ώστε να αποτρέψουν τον Αντι Μπέρναμ να γίνει πρωθυπουργός χωρίς να προηγηθ...

«Five Eyes»: Έρχονται μοντέλα AI που μπορούν να ρίξουν κυβερνήσεις και επιχειρήσεις

Ισχυρά μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης, ικανά να προκαλέσουν την κατάρρευση κυβερνήσεων και επιχειρήσεων, απέχουν μόλις λίγους μήνες, προειδοποίησαν οι υπηρεσίες κυβερνοπληροφοριών της...

Φόρτωση άρθρων...