Τετάρτη
24 Ιουνίου 2026

Ο Ιάπωνας πρωθυπουργός έφαγε ψάρι από τη Φουκουσίμα για να δείξει ότι είναι ασφαλές (βίντεο)

Πλανήτης

Σασίμι ψαριού από τη Φουκουσίμα έφαγε ο πρωθυπουργός της Ιαπωνίας Φούμιο Κισίντα, σε μια προφανή προσπάθεια να δείξει ότι τα ψάρια είναι ασφαλή μετά την απελευθέρωση επεξεργασμένων ραδιενεργών λυμάτων από τον πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα, που ξεκίνησε την περασμένη εβδομάδα.

Ο Κισίντα και τρεις υπουργοί είχαν σασίμι με λάχανο, χταπόδι και λαβράκι, που πιάστηκε στα ανοιχτά της ακτής της Φουκουσίμα μετά την απελευθέρωση, μαζί με λαχανικά, φρούτα και ένα μπολ με ρύζι, είπε ο υπουργός Οικονομίας και Βιομηχανίας Yasutoshi Nishimura, ο οποίος ήταν στη συνάντηση.

Η απελευθέρωση των επεξεργασμένων λυμάτων στον ωκεανό, η οποία ξεκίνησε την Πέμπτη και αναμένεται να συνεχιστεί για δεκαετίες, έχει προκαλέσει τις αντιδράσεις των αλιέων  και των γειτονικών χωρών. Η Κίνα απαγόρευσε αμέσως όλες τις εισαγωγές ιαπωνικών θαλασσινών ως απάντηση. Στη Νότια Κορέα, χιλιάδες άνθρωποι συμμετείχαν σε συγκεντρώσεις το Σαββατοκύριακο για να καταδικάσουν την απόρριψη ραδιενεργών λυμάτων.

Όλες οι δειγματοληψίες έχουν ωστόσο δείξει ότι η συγκέντρωση ραδιενέργειας είναι πολύ κάτω από τα καθορισμένα όρια ασφαλείας.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Λαβρόφ: Η Ευρώπη ξαναγίνεται η βασική απειλή για την παγκόσμια ειρήνη και ασφάλεια

Η Ρωσία εκτίμησε ότι οι ΗΠΑ απομακρύνονται από τον ρόλο του «αμερόληπτου μεσολαβητή» στις διαπραγματεύσεις για τον τερματισμό του πολέμου στην Ουκρανία, δήλωσε σήμερα ο Ρώσος υπουρ...

Ο Ρούτε συναντά τον Τραμπ εν μέσω εντάσεων για το Ιράν και το μέλλον του ΝΑΤΟ

Ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ Μαρκ Ρούτε αναμένεται να συναντηθεί σήμερα με τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ στον Λευκό Οίκο καθώς επιδιώκει να αποκλιμακώσει την ένταση μεταξύ ...

Φόρτωση άρθρων...